יותר מ-100,000 ביקרו ב-2019 באתרי רשות ניקוז ונחלים קישון

מרבית המטיילים הגיעו לנחל ציפורי, נחל בית לחם הגלילית ואגם כפר ברוך

השנה המסתיימת אוטוטו היתה גדושה בפעילות של מטיילים, נופשים ומבקרים באתרים שאותם מטפחים ומפתחים אנשי רשות ניקוז ונחלים קישון. כך עולה מסיכום הפעילות שקיבלו אנשי רשות ניקוז ונחלים קישון ממפעילי אפליקציית wishtrip.
על פי הנתונים שהתקבלו מהאפליקציה, מתברר כי למעלה מ-110 אלף איש ביקרו בשנה החולפת בנחלי באגן הקישון (נחל ציפורי, נחל בית לחם, הקישון, אגם כפר ברוך ועוד). בסופי שבוע ביקרו באגן הקישון כ-45 אלף איש.
שטח אגן ההיקוות של הקישון הוא כ-1,100 קמ"ר. תוואי נחל הקישון מתחיל באזור ג'נין (בשטחי הרשות הפלשתינית) וזורם דרך הגלבוע, עמק יזרעאל ועמק זבולון עד לנקודה שבה הוא נשפך לים התיכון, במפרץ חיפה (כ-70 ק"מ).
מנכ"ל רשות ניקוז ונחלים קישון, חיים חמי, רואה בנתונים סימן מעודד מאד. "אנחנו מפתחים בשנים האחרונות פינות רבות ברחבי אגן ההיקוות של הקישון ולשמחתנו, הציבור מצביע ברגליים ובא בהמוניו. שיתוף הפעולה שלנו עם אפליקציית wishtrip מסייע לנו להעמיד לרשות המטיילים את כל המידע שנחוץ להם כדי להנות מהבילוי ליד הנחלים – מידע רב, מסלולים, תמונות ועוד; בנוסף, אנחנו מסוגלים ללמוד מה נחוץ למטיילים ויכולים להעביר להם את ההנחיות החשובות כדי לשמור על עצמם ועל סביבת הנחלים שחשובה לכולנו".

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|