יו"ר סיעת "העפולאים" ראובן יוקלר:  "המאבק על הצביון היהודי של עפולה יותר חשוב מכל גימיק"

ראובן יוקלר, יו"ר סיעת "העפולאים" בטוח שהמאבק על צביונה היהודי של עפולה הוא נושא רציני וחשוב מכדי להפוך אותו לפוליטיקה זולה", כלשונו. "אני קורא לחבריי הפוליטיקאים הצעירים והוותיקים, תתאפקו, אל תנסו לרכב על נושא הצביון היהודי של עפולה, הוא חשוב יותר מכולנו, זהו מאבק עקרוני, לא פוליטי" אומר יוקלר

"אל תכניסו את הפוליטיקה והפופוליזם למאבק האמיתי על שמירת צביון העיר עפולה, אל תתעסקו בפוליטיקה זולה, קטנה ודמגוגית", אומר השבוע באופן נחרץ ראובן יוקלר, יו"ר סיעת "העפולאים" בעקבות ניסיונות לעשות הון פוליטי על הסוגיה שהעסיקה ועדיין מעסיקה את הציבור היהודי בעפולה במשך תקופה ארוכה.
בחודשים האחרונים, כשברקע הבחירות המוניציפאליות ב-30 באוקטובר הפך הנושא לסוגיה בוערת בשיח המקומי, בעיקר ברשתות החברתיות. לדברי יוקלר הנושא הוא חשוב והוא חלק ממאבק עקרוני אבל אין לו מקום בשיח הפוליטי. בפועל, עדים תושבי בירת העמק לאינספור פוסטים פוליטיים בנוגע לנושא, שמדרדרים בין רגע למסכת השמצות והטחות אשמה.
יוקלר אמר השבוע: "אני קורא לחבריי הפוליטיקאים הצעירים והוותיקים, לא הכל פוליטיקה, לא הכל אינטרסים, יש לנו אחריות לעיר שלנו, לתושבים, אין צורך לגייס דמגוגיה ופופוליזם, כמבוגר אחראי אני קורא לכל החברים, אם דאגה אמיתית בכם, נקיים פגישות תכנון והכנה על מאבק רציני, אמיתי, נטול אינטרסים זרים, נקי מכל פוליטיקה, רק כך נקדם את המאבק באמת, לא בתמונות וקיפול דגלים, לא במחאות קיקיוניות מדומות, לא זו הדרך" אומר יוקלר.

 

עפולה: 11 חברים חדשים במועצה מתוך 17

|

"אני רואה תושבים עם ניצוץ בעיניים. הם מבינים שהשינוי לפנינו"

|

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|