יו"ר השלטון המקומי התארח בעפולה

יו"ר השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין חיים ביבס התארח בעפולה וביחד עם ראש העיר אלקבץ סיירו השניים יחד בבית הספר החדש "שהם" ובבית "דור לדור"

ראש העיר עפולה- אבי אלקבץ אירח את יו"ר השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין חיים ביבס והשניים סיירו יחד בבית הספר החדש "שהם" ובבית "דור לדור" שם השתתפו במפגש החג יחד עם יו"ר העמותה שמעון פרי, מנכ"ל העמותה יאיר כתר וכן בני הגיל השלישי הפעילים במקום, ששילמו השנה את המחיר הכי כבד במשבר הקורונה.
חיים ביבס התארח בלשכתו של חברו הקרוב אלקבץ שסקר את המאבק של עפולה בנגיף הקורונה בשנה האחרונה תוך התייחסות לאוכלוסיית הגלי השלישי. כמו כן הציג אלקבץ את התפתחותה של עפולה בשנים האחרונות כמו גם התכניות לעתיד. בהמשך סיירו השניים בבית הספר "שהם" שם הציג אלקבץ את המבנה החדש וסיפר על המבנה שעתיד לקום בשנה הקרובה.
לאחר הביקור אמר ביבס: "שנכנסתי לעפולה ראיתי את ההתפתחות שנעשית בעיר בכלל לצד מערך שירותים נפלא לקשישים בפרט. במרכז בו ביקרתי יש המון פעילויות במשך כל שעות היום הכולל בין היתר גם מרכז תעסוקה ושמחתי להשתתף במסיבת פורים עם הקשישים. זאת ההזדמנות שלנו לממש את ה-'ונהפוכו' ולהפוך את היחס שלנו לבני הגיל השלישי. לזכור שחכמת החיים הכי טובה נמצאת אצלם ושהם ראויים לכבוד ובעיקר לתשומת לב דאגה ומחשבה אחרי השנה הקשה שעברו".
ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "לאט לאט אנחנו חוזרים לשגרת החיים המוכרת והידועה לפני עידן הקורונה. בתחילת השבוע פתחנו את היכל התרבות להופעות תרבות ועכשיו אנחנו חוגגים עם האזרחים הבכירים שלנו את מסיבת הפורים וזה מרגש. בכדי שנשוב באופן מלא לשגרה המוכרת לנו אני קורא לכל מי שעדיין לא התחסן – לצאת ולעשות זאת".