יורו צבעוני בעפולה

מיליוני צופים מכל הגילאים מרותקים בימים אלה למסכים ועוקבים בדריכות אחרי משחקי יורו 2020. החגיגה לא פסחה גם על מחלקת הנוער של עיריית עפולה שקישטה את המועדון המרכזי בשלל דגלים ותשדר את הגמר על מסך ענק בפארק העירוני

טורניר יורו 2020 שהיה אמור להתקיים בקיץ שעבר ונדחה בעקבות התפרצות נגיף הקורונה סוחף מיליוני צופים, גברים, נשים, בני נוער וילדים שרבים מהם נאלצו לוותר על החוויה האמתית ולצפות במשחקים השונים שפוזרו לתריסר מדינות באירופה באמצעות מקלט הטלוויזיה וזאת בגלל הנגיף שעדיין משתולל ברחבי אירופה.
מי שעוד צופים בטלוויזיה ונהנים מהחגיגה הם בני הנוער של עפולה. כדי להכניס את בני הנוער לאווירה קישטו במחלקת הנוער העירונית הפעילה תחת אגף קהילה את מועדון הנוער המרכזי ברובע יזרעאל בדגלי המדינות השונות ובימים אלה נערכים במחלקה לשלבי ההכרעה של יורו 2020 עם טורניר הפלסטיישן השנתי עירוני (ההרשמה בעיצומה, פרטים בעמוד הפייסבוק של מחלקת הנוער) שיישא כמדי שנה פרסים וילוו במפגש קפטנים ושיח על סובלנות בין העמים באמצעות חיבור לספורט, יורו וכדורגל ככלי חינוכי. השיא יגיע כמובן במשחק הגמר שילווה בהפקת ענק עם שידור המשחק על מסך ענק בפארק העירוני.
מנהלת אגף קהילה, תמר דגמי, הזמינה את בני הנוער ליטול חלק בטורניר השנתי וכן להגיע למשחק הגמר ואמרה: "חופשת הקיץ בפתח ואנו מזמינים את בני הנוער להגיע ולהשתתף  בפעילויות והאירועים שמחלקת הנוער תכננה עבורכם, מאחלת לכם קיץ מהנה ובטוח".

 

 

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|