יועצת המחקר במעבדת כלת פרס נובל הצטרפה לצוות המרצים במכללת נצרת עילית יזרעאל

"רכש יוקרתי" לצוות המרצים של למגמת ההנדסה הרפואית- התמחות במכשור רפואי במכללת נצרת עלית, ד"ר רופידה, שסיימה את לימודי הפוסט דוקטורט במעבדה של כלת פרס נובל לכימיה, פרופ' עדה יונת. פרופ' יונת גם מינתה את ד"ר רופידה כיועצת מחקר במעבדתה. ד"ר רופידה משמשת גם מנהלת מכון המחקר בבית חולים "המשפחה הקדושה" בנצרת.

בימים אלה ההרשמה ללימודי הנדסה רפואית התמחות במכשור רפואי במכללת נצרת עילית יזרעאל נמצאת בעיצומה. ראש המגמה הנבחר, ד"ר סאלח יעקובי, שירכז את המגמה, מזמין סטודנטים להירשם לקורס הנחשב והנדרש.
לצידו תשמש כמרצה רעייתו, ד"ר רופידה מרואת-יעקובי, מנהלת מכון המחקר בבית חולים "המשפחה הקדושה" בנצרת, המסונף לפקולטה לרפואה בצפת ומרצה בפקולטה.
"רעייתי היא אינטלקטואלית מוערכת, מרצה אהובה על הסטודנטים באוניברסיטאות ונחשבת לאוטוריטה בתחום הידע שלה, אני בטוח שהסטודנטים במכללת נצרת עילית יזרעאל ייהנו מהידע והניסיון העצומים".
ד"ר רופידה, סיימה את לימודי הפוסט דוקטורט במעבדה של כלת פרס נובל לכימיה, פרופ' עדה יונת. פרופ' יונת גם מינתה את ד"ר רופידה כיועצת מחקר במעבדתה. "היה לפרופ' יונת ולי קשר חם במיוחד, יונת תמכה בי מדעית וחברתית, ואנו בקשר מצוין עד היום", אומרת ד"ר רופידה.
ד"ר רופידה  מחייכת בזווית הפה כשנשאלה איך ההרגשה לעבוד עם אישה ד"ר סאלח במכללה. "אנחנו עובדים ביחד, בשיתוף פעולה מצוין, שנינו חדורי מטרה להוביל את הסטודנטים במכללת נצרת עילית יזרעאל למצוינות ולהישגיות".