יועצי הבחירות: "הבחירות המוניציפאליות כבר כאן"

"בחודשים הקרובים צפויים תזוזות בשלטון המוניציפאלי. סיעות שונות יפרשו מהקואליציות העירוניות, נראה הקצנה של עמדות, עבודה תקשורתית רבה יותר, והכרזות של מועמדים על התמודדות בשלטון המקומי", אומר יועץ התקשורת אופיר שפיגל

אם הרגשתם תכונה והתחזקות של מאבקים ציבוריים בתקופה האחרונה זה לא במקרה: הבחירות  המוניציפאליות מתוכננות לעוד יותר משנה אבל הקרבות כבר החלו. מועמדים אינם יכולים ואינם רוצים להגיע לקו ההתחלה בלי רקורד ציבורי, ולכן חלק גדול מהמאבקים האזוריים הנראים בימים אלו הם תוצאה של הכנות למערכות הבחירות.
יועץ התקשורת אופיר שפיגל מרמת ישי: "בחודשים הקרובים צפויים תזוזות בשלטון המוניציפאלי. סיעות שונות יפרשו מהקואליציות העירוניות, נראה הקצנה של עמדות, עבודה תקשורתית רבה יותר, והכרזות של מועמדים על התמודדות בשלטון המקומי".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לדבריו, ראשי רשויות מכהנים ישתדלו להגביר את הנראות של העשייה שלהם: "אני צופה פעילות תקשורתית רבה, יותר שלטי חוצות על עבודת השטח של הרשות, יותר מפגשי תושבים מצד אחד, ומהצד השני ניסיון שלא לדבר על הבחירות, כי ראש רשות יעדיף לדחות את העיסוק הפוליטי לשלב המאוחר ביותר שאפשרי".
מהצד האחר – מועמדים פוטנציאליים לחברות במליאת הרשות, חברי אופוזיציה  וטוענים לתפקיד ראש הרשות ינסו לפעול ולעשות "רעש" על מנת להתבלט ועל מנת להציג את האלטרנטיבה השלטונית. חלק מהפעילות שאיננה פוליטית יכולה להיות בניהול מאבקים ציבוריים משמעותיים, עליה בפעילות ברשתות החברתיות והגדלת הנראות של מי שרואים את עצמם מועמדים לתפקידים ורוצים להוכיח כי כבר הצליחו לעשות משהו.
לדברי שפיגל, במשרדים העוסקים בנושאים הללו כבר מרגישים את התנועה. מתקיימות שיחות עם מועמדים והערכות של מפלגות פוליטיות. סיעות מקומיות ופעילי ציבור מגיעים להתייעץ, לבנות תוכנית אסטרטגית ולהיערך לבחירות המוניציפליות הצפויות להתקיים בעוד כשנה.

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|