חוגגים יום נישואין? בעיר הבירה יש הרבה מה להציע לכם

ירושלים היא לא רק אחת הערים המתוירות בעולם אלא גם גן עדן לזוגות מאוהבים. חושבים להציע נישואין בצורה מיוחדת ולא מוצאים מקום מתאים? רוצים לחגוג שנות נישואין בצורה מקורית? הנה כמה המלצות על פעילויות רומנטיות בעיר הקודש

ירושלים היא מקום הרבה יותר רומנטי מכפי שנהוג לחשוב. מלבד העובדה שמדובר על עיר יפה, מגוונת וצבעונית, יש בה המון אטרקציות שמתאימות לבני זוג. המשמעות היא שאפשר להגיע לירושלים כדי לחגוג שנות נישואין בצורה מקורית ושקטה, או לחילופין לנצל את האווירה המיוחדת של עיר הקודש כדי להציע נישואין לבני זוג אהובים.

• מסלול טיול או מלון כמו בחו"ל? רק אתם מחליטים

האפשרות הטובה ביותר לחגוג נישואין בעיר הבירה של ישראל היא קודם כל להכיר אותה מקרוב. את זה אפשר לעשות באמצעות סיורי אוכל בשוק מחנה יהודה, מסלול קצרצר מהמכון האפיפיורי ועד לכנסייה הסקוטית במרכז ירושלים או סיור בעין כרם עם ההרים המוריקים והנוף המרהיב. כמעט כל נקודה במסלולי הטיול הללו תאפשר לכם לעצור לרגע ולהדליק מחדש את אש האהבה. בנוסף, יש חברות שמציעות סיורי סגווי בירושלים. זה ימנע מכם את המאמץ ויבטיח פינוק מהרגע הראשון.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עוד אפשרות מצוינת לחגוג בצורה רומנטית בירושלים היא פשוט להזמין חדר במלון. ירושלים היא בין הערים המתוירות בעולם ובתי המלון שלה עומדים בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות. הרשו לעצמכם להתפנק וחפשו מלון של 5 כוכבים. לחילופין, תוכלו לברר על צימרים באזור עין כרם ולהקדיש את סוף השבוע להשלמת פערים עם בני הזוג. ירושלים תגרום לכם להרגיש כמו בחו"ל ולא תרצו שהשבת תיגמר.

• אוכל, שתייה והצגות

הקדישו לפחות יום אחד לסצנה הקולינרית של ירושלים. בחרו מסעדות שאתם אוהבים וקבלו המלצות מחברים או בני משפחה. קראו ביקורות על המסעדות החדשות בירושלים והרשו לעצמכם לנסות גם טעמים חדשים. נצלו את הביקור במסעדה כדי לאכול טוב ובאווירה רומנטית יחד עם בני הזוג, שתו כוס יין והמשיכו לבילוי הבא.
ירושלים הפכה בשנים האחרונות למוקד עלייה לרגל עבור שוחרי וחובבי תרבות. כתוצאה מכך, אתם יכולים למצוא הצגות טובות בעיר הבירה בכל רגע נתון. החליטו באיזה שלב של היום לראות הצגות בירושלים ולא תתחרטו. ההצגות עוסקות במגוון רחב של נושאים אקטואליים, במפגש בין התרבויות שמרכיבות את ירושלים ובכל מה שמעסיק אותנו כישראלים. את ההצגה כדאי לשמור כאטרקציה המרכזית של הבילוי המשותף.

את הערב הרומנטי תוכלו לקנח עם מועדון קליל או בר אלכוהול שקט. במידה ותרצו להשתולל ולפרוק אנרגיה, תוכלו לעשות זאת באחד מהמועדונים הגדולים הפזורים ברחבי העיר. לכו לכיוון המושבה הגרמנית כדי לשבת באחד מבתי הקפה ברחוב המרכזי, או מצאו לעצמכם פינה שקטה יותר באזור גיא בן הינום עם נופי העיר העתיקה.