יום הרוקח הבינלאומי: תכירו את ליליה פיקוס, רוקחת אחראית בית מרקחת עומר של כללית

לרגל ציון יום הרוקח שחל השנה ב-11 בנובמבר, עושים לכם הכרה ליליה פיקוס שמשמשת כמנהלת בית המרקחת בעומר בעפולה

יום הרוקח שחל השנה היום(ד'- 11/11), זו הזדמנות טובה להכיר את המנצחת על בית המרקחת עומר שמספק תרופות לתושבי עפולה והסביבה, חברי קופ"ח כללית. ליליה פיקוס, רוקחת אחראית בית מרקחת עומר בעפולה, מגיל קטן התעניינה במדעי טבע ומדעים מדויקים, "עניין אותי הנושא של ריפוי מחלות, שמירה על בריאות". כשבגרה, בחרה ללמוד רוקחות.
בגיל 20  החלה ללמוד ליליה רוקחות בבית הספר לרוקחות באוניברסיטה העברית ובתום לימודיה החלה לעבוד כרוקחת.
"כאשר התחלתי לעבוד בתור רוקחת גיליתי עוד פאן של המקצוע שאני אוהבת: לתת שירות, לעזור לאנשים, לפתור את הבעיות שלהם דווקא ברגעים שהם הכי זקוקים לעזרה ותמיכה" שיתפה ליליה.
בית המרקחת כמו שאנחנו מכירים עבר שדרוג דיגיטלי בחודשים האחרונים והשירותים הדיגיטליים הורחבו ומעתה ניתן לבצע הזמנה ולהגיע לבית המרקחת לאסוף באופן עצמי או לבצע הזמנה שתגיע עם שליח עד הבית, שירות שכרוך בתשלום.
"כל השדרוגים הטכנולוגים משפרים את השירות למטופל, חוסכים זמן ומצמצמים את ההגעה לבית המרקחת. יש גידול בשימושי האון ליין בתחום הרוקחות ואנחנו ממליצים לכולם לאמץ את השדרוגים" ממליצה ליליה.
עם השנים ליליה למדה תואר שני במנהל מערכות בריאות (MHA) באוניברסיטת תל אביב, היא משמשת כמנהלת בית המרקחת בעומר. עשתה הכשרות רבות ומגוונות גם בתחום המקצועי וגם בתחום הניהולי.
"זו גאווה גדולה בשבילי לעבוד לצד האנשים שאני עובדת לצידם במרפאת עומר, רופאים, אחיות, מינהל וכמובן צוות בית המרקחת היקר שלי. אנשים מקצועיים, מסורים, אכפתיים" סיכמה ליליה.

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

כללית: חייה של מטופלת ניצלו בזכות עירנותו של הדימותן (רנטגנאי)

|