יום הניקיון הבינלאומי: ילדי מגדל העמק במבצע עירוני

חגיגה לסביבה במגדל העמק, ביום הניקיון הבינלאומי יצאו תלמידים לנקות את סביבת בתי הספר בעיר

 

מגדל העמק התגייסה לציון "יום הניקיון הבינלאומי" שצוין לפני כשבוע ימים ברחבי העולם בשיתוף פעולה רחב של אגף שפ"ע, מינהל חינוך ומחלקה לשירותים חברתיים ברשות. במסגרת שיתוף הפעולה סיפקו עובדי אגף שפ"ע כפפות היגייניות ושקיות אשפה לתלמידי בתי הספר ואלה יצאו בפיקוח מורים ואנשי צוות לשטח הסמוך לבתי הספר.
מ"מ ראש מינהל חינוך, מלי אליגוב, ציינה כי החינוך לשמירה על הסביבה וניקיון מתחיל כבר בגן הילדים ולכן מינהל חינוך העירוני מקיים מדי שנה את המבצע החשוב. מנהלת בית הספר "נופים" שהוכתר לפני כשנה כבי תספר "ירוק", לילי נודל הוסיפה: "יום הניקיון הוא יום של מתנה לסביבה שלנו. הערך החינוכי והערכי של יום זה הוא בשינוי התפיסה אצל הילדים לצמצם את האשפה, למחזר יותר ולשמור על הסביבה וכל זה למעננו, למען האנושות".
למבצע העירוני הצטרפו גם "נאמני השכונה" שהסבירו לתלמידים ולתושבי העיר על החשיבות בניקיון הסביבה כערך של כבוד לזולת ולעיר מגורינו. יש לציין כי פעילי "נאמני השכונה" משמשים כקבוצת ההסברה של תכנית "עיר נקיה ומקיימת" שאמורה לצאת לדרך בחודשים הקרובים בהובלת עו"ס שרון קסוס ועובדי מדור קהילה באגף לשירותים חברתיים ובשיתוף אגף שפ"ע, אגף הפיקוח, מינהל החינוך ועיר ללא אלימות.

ברוח התקופה: הרמת כוסית לחג הפסח במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

|

עפולה: נבחרו 12 'יקירי העיר' לשנת 2024

|