יובל שאוט ומאור בוזגלו מתאמנים – ישחקו יחד בנצרת עילית? אין קינאה ביגאל גולדשטיין שקופץ ממגרש למגרש במונדיאל. פלאש! – רכילות בעמק

יובל שאוט ומאור בוזגלו עושים הכנה מקצועית לקראת פתיחת העונה עם מאמן הכושר רפי בוסקילה. בחירה נכונה.
•  דיווח תנועה: הבועט בדימוס ישראל זכריה ורעייתו אלינור יצאו לנופש מרגיע במלון 'רמדה' בחדרה. אגב, התחבושת ביד לא הגבילה את ישראל שלנו שנהנה מכל רגע לצד אשתו והילדה המקסימה.

אבי רביבו
אבי רביבו

יקיר המדור אבי רביבו נהנה מהחיים הטובים: קריוקי, בירה ומוזיקה טובה. אנחנו בעד.

האוהד המושבע של הפועל עפולה בכדורגל מושיקו כהן חגג השבוע 37 שנות קיום על הפלנטה. הבחור קיבל המון ברכות לבביות בפייסבוק, אבל אחת מהן ריגשה את המדור עד מאוד, וזו הברכה של חברו הטוב יוסי כהן. מזל טוב.

בולסים ורואים את המונדיאל
בולסים ורואים את המונדיאל

שותים ובולסים מול המונדיאל: דני דוד, עידו עזרא, שלומי אלבז ויוסי קדוש הזמינו כמות המבורגרים שיכולה להספיק לגדוד. למקרה שתהיתם, הם לא השאירו פירור.

• כל אחד והפגרה שלו: כוכב הפועל נצרת עילית גיא דיין נעדר השבוע מאימוני פתיחת העונה בגלל חופשה משפחתית באילת. בקבוצה מקווים שהוא יחזור לאימונים עם אנרגיות שיא.
נשארים בענייני חופשות. גם החלוץ הבכיר של ירון הוכנבוים חוליו סזאר לא התייצב לאימוני פתיחת העונה ולא בגלל המונדיאל. הסיבה: הבחור טרם חזר מביקור מולדת.

יגאל גולדשטיין במונדיאל
יגאל גולדשטיין במונדיאל

כל אחד והמונדיאל שלו: יגאל גולדשטיין קופץ ממגרש למגרש ברוסיה והכי חשוב דואג לעדכן אותנו.

• רצינו לעדכן אתכם: יעקב, הבן המקסים של יורם חונצ'ה האגדי, הגיע השבוע לבקו"מ והתחיל את שרשרת החיול בדרך ליחידה קרבית. בהצלחה.

ריצת ליל ירח
ריצת ליל ירח

רצים ומחייכים: רוני שוורצמן, מיקי אדרי, יאיר סילקו, מיכאל סלוק, רחל שלמה ויאיר אברהם השיגו תוצאות מרשימות בריצת ליל ירח בעפולה.
• מפרגן בלי חשבון: יקיר המדור יוסי איזון ידוע בתור חובב פייסבוק נלהב שמעניק פרגונים ולייקים בלי הכרה. השבוע הוא נתקל במחסום מפתיע ושיתף את חבריו ברשת: "מה הסיפור של פייסבוק? אומר לי שוב עודף פירגון…חחחח. מתנצל שעד מחר בשעה 7:55 לא אוכל לפרגן לכם". מופתעים? גם אנחנו!