יהיה טודו בום: סטטיק ובן אל מגיעים למגדל העמק

תושבי מגדל העמק ייהנו הקיץ משרשרת הופעות מוזיקה איכותיות לצד אירועים קהילתיים לכל המשפחה בפארקים ומתחם השוק העירוני. בתכנית: הצמד המוזיקלי הכי מצליח בישראל סטטיק ובן אל תבורי והופעות של דודו אהרון וישי ריבו
צילום: משה נחומוביץ

האמפיתאטרון העירוני במגדל העמק שאירח בעבר את מיטב אמני וזמרי ישראל לאורך השנים, יארח ביום חמישי הקרוב לראשונה את צמד הזמרים החם ביותר בעולם המוזיקה הישראלי כיום – "סטטיק ובן אל תבורי" רגע לפני שהם הולכים לכבוש את ארצות הברית. הצמד המצליח יגיעו למגדל העמק ביום חמישי הקרוב (23.8) במופע המרכזי של הקיץ שמיועד לתושבי מגדל העמק ויכלול את מיטב הלהיטים של השניים. מי שפתח את שרשרת מופעי הקיץ באמפיתאטרון הוא הזמר הכישרוני ישי ריבו (רביעי, 15.8) ומי שאמור לנעול אותו הוא הזמר דודו אהרון שיופיע ביום רביעי (29.8) בערב ההצדעה השנתי למערך המתנדבים העירוני. יש לציין כי יממה לאחר מכן (חמישי, 30.8) ייערך מופע מוזיקה נוסף של הזמרת הבינלאומית נטאשה קורולובה במופע מיוחד לעולי חבר העמים.
בנוסף למופעי המוזיקה נהנים תושבי מגדל העמק משרשרת אירועים לכל המשפחה שהחלו בתאריך 24.7 בהפנינג "שמח בשוק", נמשכו השבוע בשלושה אירועים "ילדים ואתגרים" בפארק רבין, מפגש סבים ונכדים "בראש סבאבא" שהתקיים בבית "יד לבנים" ומופע סיום הקיץ לבני נוער עם מסיבת בריכה ומופע של הזמר עידן בקשי. האירועים לכל המשפחה יינעלו בפורמט האהוב של "שמח בשוק" שיתקיים ביום שלישי (28.8) בשוק העירוני וכילול פעילויות, סדנאות ומופעים לכל המשפחה.