יבנאל: אישה נדקרה בבית בו עבדה ופונתה עם סימני אלימות לביה"ח

החשוד במעשה, בנה של הקשישה בשנות ה-40 לחייו שנמלט מהמקום לאחר הדקירה באמצעות רכב ונתפס מאוחר יותר בצומ עמיעד. צילום: דוברות המטרה

ביום ראשון אחר הצהריים התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על אשה בשנות החמישים לחייה שנדקרה ונפצעה בבית בו עבדה במושבה יבנאל שבגליל התחתון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לאישה טיפול רפואי ובהמשך פינו אותה לבי"ח פוריה במצב קשה כשהיא מעורפלת הכרה, עם סימני אלימות בפלג גופה העליון.
כוחות משטרה שהוזנקו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירה ממנה עלה כי החשוד במעשה, פצע את האשה שטיפלה באימו הקשישה בביתה ונמלט מהמקום. כוחות משטרה פרסו מחסומים וביצעו סריקות לאיתורו של החשוד, בנה של הקשישה בשנות ה-40 לחייו שנמלט מהמקום לאחר הדקירה באמצעות רכב.

החשוד במעשה הדקירה לאחר מעצרו בצומת עמיעד
החשוד במעשה הדקירה לאחר מעצרו בצומת עמיעד

לאחר זמן קצר שוטרים שהיו בדרכם לפרוס את המחסום באזור ראש פינה הבחינו ברכבו של החשוד מהנתיב הנגדי ביצעו פרסה ורדפו אחר החשוד עד למעצרו בצומת עמיעד.
חובש בכיר במד"א אביחי פרץ וחובש רפואת חרום מרדכי רחמים, סיפרו: "כשנכנסנו לבית ראינו באחד החדרים אשה שרועה על הרצפה. היא הייתה בהכרה וסבלה מפציעה בפלג גופה העליון. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימום וסיוע בנשימה ופינינו אותה תוך המשך טיפול לבית חולים כשמצבה קשה ויציב".