יאללה, שמח: עושים שוק עם הרבה "צבע" בעפולה

מי צריך את שינקין כשיש את השוק הישן בעפולה? מוזיקה טובה, גרפיטי, אומנות על הדרך וסוחרים מרתקים מהזן שכבר לא ניתן לפגוש היום. כל אלה ועוד ימתינו לכם ביום שישי הבא(15.09) בבירת העמק. תבלו

החזון הופך למציאות: לפני מספר שבועות חשפנו את החלום של סיון ג׳ינו, אומנית הרחוב של עפולה להפוך את השוק הישן למתחם תוסס, צבעוני וחי. אחרי שגייסה את עיריית עפולה, חברי תנועת תרבות, ״הליקון״, ועוד כמה וכמה גורמים עם ״ראש פתוח״, ל"שגעון" האישי שלה, נראה שאותו חלום קורם עור וגידים והופך למציאות חיה ובועטת.
אחרי אירוע "ארטישוק" ומספר אירועים נוספים השוק ממשיך להתעורר לחיים. ביטוי לכך אפשר לשמוע באופטימיות הנשמעת מפי הסוחרים שבעבר היו פסימיים בנוגע לעתיד המקום והיום כבר כבר מדברים בחיוביות רבה הרבה יותר.
במסגרת זו ייערך ביום שישי הבא(15.09) במקום אירוע "אומנות על הדרך" שיכלול שירה, גרפיטי, מסיבת צהריים, והכי חשוב "וייב" שצפוי להיות תוסס וגדוש באנרגיות טובות. האירוע יתקיים בין השעות 12 לחמש בערב.
בטרם האירוע יוצא לדרך התכנסו ג׳ינו ומספר חברים להפקת סירטון משעשע ויצירתי להפליא, לצלילי השיר "חנהל׳ה התבלבלה", בשיתוף הסוחרים המיתולוגיים של השוק דוגמת "יואב הספר" ו"רחמים הזגג".
את הסירטון צילם וערך במקצועיות מרשימה איתי קבלו, צעיר תושב העיר, שעתיד בקרוב להתגייס לצה״ל.

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|