יאיר לפיד: "ישראל צריכה עוד שדה תעופה גדול והוא צריך להיות בנבטים"

חבר הכנסת רם בן ברק, בן מושב נהלל: ״החזון שלנו הוא להביא אנשים לדרום, לספק פרנסה בדרום ולכן שדה התעופה חייב להיות בנבטים ואסור שיהיה בעמק יזרעאל"

יש עתיד, הציגה היום בנבטים תכנית להקמת שדה תעופה בינלאומי בנגב. באירוע הדגיש לפיד את חשיבות הקמת שדה התעופה לפיתוח האזור, התיירות והעסקים.
"אנחנו צריכים שדה תעופה שיביא לפה תיירות, עסקים, תנופה. צריכים שדה תעופה בנבטים. מדינת ישראל צריכה עוד שדה תעופה גדול מצליח והוא צריך להיות פה. הגיע הזמן לפתח את הנגב, ולהקים כאן בנבטים שדה תעופה משלים לנתב״ג. זו הזדמנות היסטורית לשנות את האזור, את התעסוקה והתיירות, זה הצעד הנכון ואנחנו נעשה אותו".
חבר הכנסת רם בן ברק, בן מושב נהלל: ״החזון שלנו הוא להביא אנשים לדרום, לספק פרנסה בדרום ולכן שדה התעופה חייב להיות בנבטים ואסור שיהיה בעמק יזרעאל. ממשלה שפויה מבינה שצריך לבנות שדה תעופה בדרום, שישרת את הדרום".
חבר הכנסת בועז טופורבסקי, המרכז את תחום התחבורה במפלגה: "מנהיגות וחזון יביאו להקמת שדה תעופה שישרת מיליון וחצי בני אדם, יביאו תיירות לדרום ולהפרחת השממה. מנהיגות וחזון יקימו פה שדה תעופה תוך שנתיים – זה מה שיהיה בממשלה שפויה של יש עתיד".