טרגדיה: משאית נפלה ממחלף נצרת לכביש 79 – הנהג נהרג

מדוברות שרותי הכיבוי נמסר כי לוחמי האש מבצעים קירור לרכב וניתוק מקורות אנרגיה עקב דליפת סולר וחשש להתלקחות. עומסי תנועה כבדים במקום. צילום: כב"ה צפון

היום בבוקר התקבל דיווח במוקד 102 של שרותי הכבאות וההצלה בצפון על משאית עפר שככל הנראה נפלה ממחלף נצרת מערב (צ. עילוט לשעבר) לעבר כביש 79.
3 צוותי כיבוי מתחנת נוף הגליל זינקו למקום ומיד חילצו את נהג המשאית מן הרכב והעבירו אותו לטיפול גורמי רפואה במצב אנוש אשר קבעו את מותו במקום.
מדוברות שרותי הכיבוי נמסר כי לוחמי האש מבצעים קירור לרכב וניתוק מקורות אנרגיה עקב דליפת סולר וחשש להתלקחות. עומסי תנועה כבדים במקום.
דוברות מד"א : בשעה 10:49 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על משאית שנפלה מהמחלף לכביש 79 ביציאה מנצרת לכיוון ציפורי. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על נהג המשאית כבן 50 ללא סימני חיים וקובעים את מותו.
פראמדיק מד"א תאופיק בסול סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד. עוברי אורח סיפרו לנו שהמשאית נפלה מהמחלף על אי התנועה בכביש 79. חלקה הקדמי של המשאית היה מעוך והנהג בשנות ה-50 נלכד כשהוא מחוסר הכרה. ביצענו בדיקות רפואיות תוך כדי פעולות החילוץ אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."