טרגדיה במגדל העמק: עובד נלכד במעבד מזון תעשייתי ונהרג

תאונת עבודה מזוויעה הסתיימה עם תוצאות קשות כשעובד בן 36 במפעל ״חטיפי העמק״ במגדל העמק נלכד במיקסר תעשייתי ונהרג. צילום: דוברות כב"א צפון

תאונת עבודה טראגית: במפעל המזון ״חטיפי העמק״ ברחוב השיש במגדל העמק, נפל היום בבוקר פועל למעבד מזון תעשייתי וכתוצאה מכך נקבע מותו במקום ע״י צוות רפואי של מד״א גלבוע.
חוקרי תחנת מגדל העמק נמצאים בזירה והחלו באיסוף הממצאים וגביית העדויות. דובר מד"א זכי הלר הוסיף פרטים על האירוע: ״קצת לאחר השעה תשע בבוקר נמסר למד"א מרחב גלבוע על פועל שנלכד במעבד מזון תעשייתי, במפעל במגדל העמק. חובשים ופאראמדיקים של מד"א דיווחו על צעיר כבן 36 ללא סימני חיים שנלכד בתוך המכונה. הם נאלצו לקבוע את מותו במקום״. פאראמדיקית מד"א איריס אוקסוסמן סיפרה: "כשהגענו ראינו גבר כבן 36 מחוסר הכרה ללא סימני חיים לאחר שנלכד באחת המכונות. נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

המיקסר הקטלני במפעל במגדל העמק. צילום: דוברות כב"א צפון
המיקסר הקטלני במפעל במגדל העמק. צילום: דוברות כב"א צפון

• האירוע מצטרף ל-2 תאונות עבודה שאירוע בזמן האחרון

צביקה יעקובוב, דובר שירותי הכיבוי באזור העמקים הוסיף כי במוקד תחנת הכיבוי התקבלה הודעה על אדם שנלכד בתוך מכונה במפעל "חטיפי העמק": ״שלושה צוותים של לוחמי האש מתחנה אזורית נצרת פעלו לחלץ את העובד שנלכד ושהיה ללא רוח חיים לאחר שנלכד במיקסר תעשייתי״.

יצוין כי האירוע הנוכחי שארע היום בבוקר מצטרף לעוד שני אירועים חריגים שאירעו בשבוע שעבר במפעלים בכפר תבור, אולם במקרים אלה התוצאות היו קשות פחות.