טרגדיה בגלבוע/גליל: אביו של שחקן הקבוצה נפטר מנגיף קורונה

אביו של שחקנה הזר של הקבוצה ג'אסטין טילמן, ג'ון הנרי טילמן בן ה- 52 נפטר אמש בבית החולים בארה"ב. אמו חלתה גם היא ונלחמת בשעה זו על חייה.

טרגדיה בגלבוע/גליל, כשבועיים לאחר חזרתם של השחקנים הזרים של המועדון לארצם- ארה"ב, הודיע הבוקר באינסטגרם ג'אסטין טילמן , הפורוורד המוכשר של הקבוצה על מותו המצער של אביו, ג'ון הנרי בן ה-52 כתוצאה מנגיף הקורונה, ועל כך שאמו נלחמת על חייה ומחוברת למכשירי הנשמה.
בהודעת ניחומים שהוציאה הקבוצה בפייסבוק המועדון חיזקו את השחקן הצעיר והכישרוני שהיה בין האחראים בתחילת העונה לריצה של ששת הניצחונות הרצופים ונחשב לעוד בינגו של ההסקאוטים.
כזכור טילמן נפצע ברגלו, והיה לקראת סיום תקופת השיקום ולחזרה לפרקט בגן נר, דבר שלא התממש בעקבות השהיית הליגה כתוצאה מהתפשטות מגיפת הקורונה שכאמור גבתה חיים רבים בעולם וביניהם גם את חייו של אביו של השחקן.
"ג'אסטין היקר, בימים קשים אלו מנשוא, כאשר הכול מסביב דמם, והאפילה עטפה אותך, תנחומינו הכנים, לך ולמשפחתך על מות אביך, שנכנס ללבנו עם אמך בביקורם בגלבוע, וכבשו אותנו בפשטותם, ובלבביות שלהם. ג'אסטין היקר- מאחלים החלמה לאמך, ושלא תדעו עוד צער, לבנו עמכם." לשון הודעת המועדון.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


על נסיבות מותו של אביו סיפר טילמן בהודעה שכתב: “אבא, כל כך אהבתי אותך, כואב שאתה עוזב אותי כה מוקדם. לפני שאשפזו אותך בבית חולים הייתי בדרך לטיסה שתיקח אותי הביתה. אמרתי לך לא לגלות לאמא, רציתי להפתיע אותה. 17 שעות אח”כ נחתתי בארה”ב, התקשרתי אליך ולא היה מענה. לא זכיתי לדבר או לראות את אחד מהם וזה שובר את לבי. אני ושאר המשפחה עדיין חייבים אותך בחיים שלנו. היינו החברים הטובים ביותר, הייתי יכול לדבר אתך על הכל. לא הייתי אוהב את הכדורסל אם לא התמיכה והדחיפה שלך”, כתב טילמן והמשיך: “לפני כל המשחקים שלי בתיכון הייתי נלחץ או מפחד, אבל ברגע בו הייתי רואה אותך ביציע, הכל היה עובר. היית מהנהן לעברי והייתי נרגע. אני זוכר כמה האמנת בי, כמה עזרת לי ואיך גרמת לי להוציא את המיטב מעצמי בכל פעם. אתגעגע לשיחות הרנדומליות שלנו, היינו יכולים לשבת בחדר ריק במשך שעות ורק לדבר. אבא שלי היה אחד האנשים הכי חדים שיש. הוא הראה לי איך גבר מתנהג, אני עדיין לא מאמין שכל זה אמיתי”.