טקס חלוקת דיפלומות מרגש במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

בוגרי מגמות ההנדסה במכללה סיימו את לימודיהם וקבלו את הדיפלומה במעמד בני משפחותיהם. צילום: דוברות המכללה

בטקס מרגש קיבלו בוגרי מגמות ההנדסה השונות במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, לקול תשואות בני המשפחה וחבריהם ללימודים, את הדיפלומה הנחשקת..
את הטקס פתחו סגן ראש העיר נוף הגליל, סמיון ברון שעמד בברכתו לבוגרים ולבני משפחותיהם על התפתחות המכללה כחלק מהתפתחות וההתחדשות העירונית בנוף הגליל. אחריו ברך אורי קדר, יו"ר הוועד המנהל , אשר בדרכו המיוחדת שיבח את מגיעים לקו הגמר ואיחל להם השתלבות בתפקידי ניהול והובלה בתעשייה הישראלית.
מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל, נבצר להשתתף בטקס החשוב בשל החלמתה מהקורונה, וסגנית מנהלת בית הספר להנדסאים, סיגל גופר ברכה בשמה.
בדברי ברכתה העלתה המנכ"לית מרב על נס את החתירה הבלתי פוסקת למצוינות ולהצטיינות, את החשיבות ברכישת מקצוע מכובד ונדרש בתעשייה הישראלית.
בשם הבוגרים נשאו דברים רואא עודתאללה מנוף הגליל, בוגרת מגמת אדריכלות ומעצבת פנים: "התחלנו את הלימודים בידיעה שאנחנו נכנסים לתקופה ארוכה עם עבודה קשה המלווה אותנו לכל אורך הלימודים. פגשנו באתגרים רבים, בהם מבחנים קשים, דרישות גבוהות, עומס מטלות וכמובן מחסור בזמן. אבל אם בעוד כמה שנים אשאל כל אחד מכם מה הוא זכה מהלימודים אני בספק אם התשובה שלו תהיה איזה ציון הוא קיבל בקורס זה או אחר. בשבילי, ואני בטוחה שבשביל רובכם לימודים הם לא רק מבחנים, תרגילים וציונים. למדנו פה הרבה מעבר. אנחנו יוצאים מכאן עם כלים שרכשנו באופן המקצועי ובאופן האישי. הכרנו חברים חדשים שרק בגללם היה שווה לעבור הכל".
במהלך הטקס נפרדו גם הבוגרים מגמלאית המכללה, אריאלה דוייטש, אשר סיימה עבודתה במכללה לאחר שלושים ושבע שנות עשייה.
על הפקת הטקס, תכלולו והובלתו ניצחה בחן רב ובצניעות, רונית מדר, מנהלת תחום הדיפלומות ומנהל הסטודנטים.