טעים להכיר: טרנד הקפה שמשגע את עפולה

דיוקן של הקטנטן שלכם בקצף של הקפה או ברכת בוקר טוב לאשתך בנס על חלב? דותן גבאי, הבעלים של ״קפה גרג״ עפולה מרענן ומחדש לתושביי עפולה והעמקים את ״ההפוך״ שלהם בעזרת מכונה מיוחדת שהפכה חיש מהר לאטרקציה של חובבי הקפאין בכל האזור

דותן גבאי, הבעלים של ״קפה גרג״ עפולה מוכיח שגם בענף הקפה הדי שגרתי אפשר לחדש. החל מהיום, יכולים הבאים בשערי בית הקפה להינות לא רק ממגוון סוגי פולי קפה משובחים, אלא גם מאטרקציה ייחודית ובלעדית בדמות מכונה שמבצעת מעין ״הדפסה״ של תמונות, ברכות וטקסטים בחלק העליון של הכוס. קפה גרג עפולה נבחר להיות נסיין של האטרקציה יחד עם שלושה סניפים נוספים של הרשת בחיפה, עתלית וסירקין.
החל מתחילת הפיילוט הפכה האטרקציה המהבילה לחביבת הלקוחות בסניף ועד עתה נמכרו כבר כמויות מרשימות של כוסות קפה עם דיוקנים וכיתובים שמככבים על הכוסות ללא תוספת תשלום אגב.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


גבאי מציין שגם הוא הופתע מההתלהבות שהובילה לאינספור שיתופים ופוסטים ברשת החברתית פייסבוק, ושכצפוי גרפו מאות לייקים. עלות כל הדפסה נאמדת ב-1 שקל עד שקל וחצי לבית הקפה, אך גבאי מדגיש כי הוא בטוח שהרעיון יכסה את העלות הנדרשת, בעקבות הגעה של לקוחות רבים, מעבר ללקוחות הקבועים והמרוצים של הסניף המצליח.
״כל הלקוחות שלנו היום ביקשו קפה עם דיוקן, כיתובים שונים, דמויות של בעלי חיים ועוד. כמובן שנענו לכולם בשמחה״, אמר היום גבאי, ״אני מזמין את כל תושבי עפולה והאזור לשתות קפה איכותי עם דמויות ותמונות לבחירתם״.