"טס" לבית החולים העמק במסוק – עם אוטם שריר הלב

אורי כהן פונה בהיטס למרכז הרפואי העמק בעפולה לאחר שחש במיחוש קל בחזה שהתדרדר לאוטם שריר הלב ודרש צנתור לב טיפולי. בבית החולים השתילו לו הרופאים שני סטנטים והצילו את חייו

בבוקר יום שישי, אורי כהן, תושב בקעת הירדן, חש ברע עקב התקף לב ופונה במסוק לקבלת טיפול מציל חיים במרכז רפואי העמק.
אורי כהן, בן ה65, נסע לעבודתו שבמטעי התמרים במושב ארגמן שבבקעת הירדן. בעודו נוהג, לבד ברכב, חש מיחוש קל בחזה, בחילה וזיעה כיסתה את גופו. אורי החליט לחזור לביתו כדי להתאושש. בבית סבל מסימפטומים נוספים כמו הקאות ושלשולים. "חשבתי שזהו קלקול קיבה בלבד בגלל משהו לא טוב שאכלתי", מספר אורי.
בנו של אורי הגיע לביתו ואסף אותו למרפאת הבקעה של שירותי בריאות כללית. "דיברתי עם הבן שלי בטלפון והוא לקח אותי במהירות למרפאה. ד"ר עודד טל, מנהל המרפאה, בדק אותי ואמר שעליי להתפנות בדחיפות לקבלת טיפול במרכז רפואי העמק בגלל אוטם בשריר הלב. הזמינו לי מסוק כי במצב כזה כל שנייה היא קריטית", מתאר אורי את השתלשלות העניינים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במרכז רפואי העמק קיבלו את פניו צוות מערך קרדיולוגיה. ד"ר מנחם נהיר וד"ר אלכסנדר פלדמן, רופאים בכירים במערך קרדיולוגיה בצעו בו צנתור לב טיפולי. צנתור הינו תהליך המבוצע על מנת לפתוח חסימות בעורקים ולאפשר מעבר חופשי של דם אל הלב. במהלך הטיפול, הרופאים השתילו למטופל 2 סטנטים והצילו את חייו.
"אני מבקש להודות לצוות המדהים של מערך הקרדיולוגיה והיחידה לטיפול נמרץ לב במרכז רפואי העמק שטיפלו בי במסירות, ביעילות ובמקצועיות ללא דופי. בזכותם התאוששתי במהירות והיום אני מרגיש נפלא", מסכם אורי.