"טל בחור חזק ואהוב. אנחנו מאחוריו בכל רגע"

טל ספיר, מתנדב המשטרה מעפולה שנפגע אמש בפעילות משטרתית בדבורייה מאושפז בקריה הרפואית רמב"ם בחיפה. תושבי עפולה והסביבה וחבריו הקרובים עוטפים את המשפחה האוהבת ומייחלים להחלמתו המהירה. "טל הוא מטובי החברים שלנו ביחידת ביחידת הבילוש. אנחנו הולכים עמו דרך ארוכה ביחד ונמשיך כך גם בעתיד. אנחנו בטוחים שהוא יחזור לאיתנו בהקדם", אמרו היום חבריו

טל ספיר, תושב עפולה ומתנדב מזה שנים ביחידת הבילוש של משטרת עפולה, נפגע אמש באורח בינוני עד קשה במהלך פעילות מעצר חשוד בכפר דבוריה, לאחר שרכב פגע בו.
ספיר, נשוי ואב לשלושה, סוכן ביטוח מוכר, מוערך ואהוד מאוד בקרב קהילת עפולה והעמקים פונה בהיטס רפואי של מד"א לקריה הרפואית רמב"ם בחיפה עם חבלות ראש. בעקבות האירוע הקשה כוחות משטרה רבים הוזנקו לאיתור החשוד שנמלט ברכב הפוגע. ביממה האחרונה בני משפחתו האוהבים וחבריו הרבים עוטפים אותו בבית החולים ומתפללים לשלומו.
במקביל תושבי עפולה וחבריו הרבים העבירו לבני המשפחה מאות הודעות תמיכה וחיזוק ברגעים הקשים בהם הם נמצאים. גם ברשתות החברתיות רבים ביקשו לעודד ולחזק את המשפחה ופוסטים רבים עם תפילות לשלומו נכתבו בדף הפייסבוק האישי שלו.
חמוטל גנון, מנהלת משאבי אנוש בעיריית עפולה ומי שנחשבת לחברה הכי טובה של טל ורעייתו דליה מסרה כי מאז היוודע אודות האירוע דליה לא משה ממיטתו של טל, עוטפת ומחבקת אותה ומודה לכולם על התפילות להחלמתו.
"טל בחור חזק ואהוב. אנחנו מאחוריו בכל רגע", אמר היום טל זמיר ממושב היוגב, חברו של טל ליחידת המתנדבים של המשטרה: "אנחנו מתנדבים יחד כבר מעל 15 שנים ואני בטוח שהוא יחזור לאיתנו בהקדם. הוא מטובי החברים שלנו ביחידת ביחידת הבילוש (ימע"ר), מקצועי, נחוש, ממוקד מטרה ונכון לעזור לכולם. מה שמאפיין אותו זה החיוך המקסים, הפרגון, וטוב הלב ואת זה אני אומר אחרי המון שעות משותפות יחד לאורך השנים. רק לפני מספר ימים הוא חגג יום הולדת 50 אבל לא יכולנו לחגוג עמו בגלל הקורונה, אבל אני בטוח שנחגוג איתו בעתיד, כפי שאנחנו עושים ביחידה המגובשת שלנו. אנחנו הולכים דרך ארוכה ביחד ונמשיך לתמוך במשפחה בכל שנידרש".
יגאל אעידן, מנכ"ל חברת "אעידן שרותי אבטחה וסדרנות", שהמשרד של חברתו מצוי סמוך למשרדו של טל סיפר: "כמו כולם גם אני שמעתי שטל נפגע במהלך הפעילות המשטרתית. אני כמו רבים אחרים יודע כמה חשובה לו ההתנדבות במשטרה וכולי תקווה שמצבו ישתפר ונשוב להיפגש בנסיבות שגרתיות יותר. אני לא מכיר המון אנשים חיוביים כמוהו, אדם ערכי, איש משפחה למופת שיש עליו קונצנזוס בעיר. לא פלא שכל כך הרבה אנשים דואגים ומתפללים שיתחזק ויתאושש מהפגיעה הקשה הזו. אנו מייחלים לרפואה שלמה ולבשורות טובות".
"הבוקר הקדשתי את תפילתי לבריאותו של טל, חברי היקר", הוסיף חבר נוסף, יוסי איזון, תושב העיר, "אני מקווה שהוא יתאושש וישוב אלינו במהרה. אנו זקוקים לאנשים טובים כמוהו בעיר, אדם שמפיץ כל כך הרבה אנרגיות חיוביות ואהוב על הבריות".