טלטלה בהפועל עפולה: היו"ר עמיר נוי התפטר מתפקידו

הבוקר מינה ראש העיר וועדה מייעצת בה יהיו חברים אנשי מקצוע מתחומי הכדורגל, פיננסים ומשפטים ואנשי מקצוע בעירייה שילוו את הקבוצה בהמשך העונה

בישיבת הנהלת העירייה שהתקיימה הבוקר הודיע ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ כי יו"ר הקבוצה עמיר נוי סיים את תפקידו וכי תמונה ועדה מייעצת לניהול הקבוצה.
בועדה ישבו בין היתר מנכ"ל העירייה שלום שלמה וראש אגף הספורט שלומי אלבז.
מעיריית עפולה נמסר: "עיריית עפולה היא הבעלים היחיד של מועדון הכדורגל הפועל עפולה. בדיוק לפני כשנה התקיימו הבחירות והנהלת העירייה החדשה קיבלה בירושה מועדון בגרעון של 4 מיליון שקלים שאיתו היא תתמודד עוד שנים קדימה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עם היבחרו מינה ראש העיר הנהלה חדשה לקבוצה שעושה עבודה מצוינת. לצערנו, במישור המקצועי הקבוצה פתחה את העונה בצורה לא טובה ונקלעה למאבקי תחתית. בעקבות מצבה הגיש במהלך הסופ"ש יו"ר הקבוצה עמיר נוי את התפטרותו לראש העיר לאחר המשחק האחרון במטרה לזעזע את המערכת לחיוב ומתוך תקווה לצאת לדרך חדשה. ראש העיר קיבל את ההתפטרות והודה ליו"ר על תרומתו לקבוצה. הבוקר מינה ראש העיר וועדה מייעצת בה יהיו חברים אנשי מקצוע מתחומי הכדורגל, פיננסים ומשפטים ואנשי מקצוע בעירייה שילוו את הקבוצה בהמשך העונה. אנו מאחלים הצלחה להפועל עפולה״.

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|