טיול אחד בשבוע: פארק רבין הקסום במגדל העמק

מזג האוויר החמים בסוף דצמבר הוא אופציה מושלמת לצאת עם כל המשפחה לפיקניק מלא אטרקציות בפארק רבין במגדל העמק. חיבוק חם מובטח לכם מהילדים!

נמאס לכם לראות את הילדים צמודים לטאבלטים ולאקס בוקס? מיציתם את המשחקיות? לא רוצים לשלם מאות שקלים עבור תשלום כניסה לאטרקציות? על פארק רבין במגדל העמק חשבתם?. ובכן, אם לא, כדאי שתחשבו שוב.
פארק רבין שוכן בלב ליבו של העמק. הוא טובל ירוק, עם עצי אורן מחטניים שסובבים אותו ומשווים לו מראה נפלא, כזה שתתקשו למצוא ברחבי ישראל.

• מתאים לכוווולם

העיר מגדל העמק מוקפת יערות וחורשות שמהוות חלק אינטגראלי מנוף העיר, אופיה וחיי תושביה שנהנים מפינות חמד לפנאי, מסלולי ספורט איכותיים ונוף מדהים. הרשות המקומית וקק"ל מפתחות ומשמרות את היערות המקיפות את העיר לאורך השנה וביניהם היער הנושק לשכונה המערבית ונחל הצבי.

פארק רבין--3
עץ המוצצים בפארק רבין

"פארק רבין" הוקם על ידי קק"ל בשנת 2006, והינו מנוהל ומתוחזק על ידי עיריית מגדל העמק. הפארק משתרע על שטח של 35 דונם, עצי חורש ארצישראלי ושיחי תבלין וריח.
את הפארק פוקדים מידי יום תושבי מגדל העמק והסביבה ומבצעים בו פעילויות ספורטיביות במתקני הספורט הפזורים ברחבי הפארק, פיקניקים ונהנים מהפסטורליה אותה מציע הפארק שמשתרע על פני 35 דונם וממוקם בוואדי טבעי בתוך יער מגדל העמק.

פינות ישיבה מוצלות בפארק
פינות ישיבה מוצלות בפארק

בפארק צמחייה מגוונת, כרי דשא נרחבים, מרבדי כלניות ועצי אלון עתיקים ושלל אטרקציות כגון מתקני משחקים, מגרש כדורסל, קט רגל, טניס ואמפיתיאטרון. הנאה מובטחת לילדים, שיכולים להינות מיגון עצום של מתקנים.

• חורשת הרקפות הצמודה

מרחק הליכה מפארק רבין נמצאת גבעת הרקפות אותה פרצו אנשי קק"ל, נאמני יער קהילתי וילדי מגדל העמק שהכשירו ואימצו עבור תושבי העיר, אורחיה וחובבי פרחים, טבע ונוף, שביל על גבעה. לצידו קיימת פריחה אדירה של רקפות בחודשים דצמבר עד אפריל המושכת אלפי מבקרים מדי שנה.

פינות חמד בפארק ושבילים לפסוע בהם בשלווה
פינות חמד בפארק ושבילים לפסוע בהם בשלווה