טורניר ע"ש אסף פוקס ז"ל: לראשונה הרדוף זכתה בגביע

עמק יזרעאל: לראשונה בתולדות הליגה, הקבוצה מהרדוף ניצחה בגמר גביע ליגת הכדורגל ע"ש אסף פוקס ז"ל, וזאת אחרי ניצחון דרמטי בפנדלים מול גבת לעיני יותר מ-300 אנשים

בסופ"ש שעבר נערך משחק הגמר בליגה האזורית לכדורגל לזכרו של אסף פוקס ז"ל, המתקיימת זו השנה ה-14. 11 קבוצות החלו את הטורניר שנפרש על פני כמעט שלושה חודשיים. למשחק הגמר הגיעה הקבוצה המקומית מקיבוץ גבת לה זו העפלה שלישית לגמר בשנים האחרונות. מולה התייצבה הקבוצה מהרדוף שזהו הגמר הרביעי שלה והראתה עליונות לאורך כל הטורניר. קרוב ל-300 איש מילאו את המגרש בגבת, כל יישוב מלווה במעודדים רבים ונלהבים שתרמו לאווירה הנהדרת במגרש. קדם למשחק הגמר טורניר קצר בהשתתפות "החברים של פוקסי" נבחרת הצעירים של הליגה ונבחרת וותיקי הליגה. בטורניר זכתה נבחרת הוותיקים.
בתום ארבעים דקות של קרב צמוד התוצאה הייתה שוויון 1-1, מה שהוביל את ההכרעה לפנדלים, שם הלבנים מהרדוף היו מרוכזים יותר והניפו בסופו של דבר את הגביע.
בתום המשחק התקיים טקס מרגש בהנחיית איתמר לפיד בו הודתה משפחת פוקסי למארגני הטורניר תומר מורן, אלעד שניידר, גילי דהן ואורון וולוז' ששנה אחר שנה נרתמים למפעל המרגש.