טבריה: צעיר תושב העיר חשוד בחבלה ברכב משטרתי

הצעיר כבן 23, חשוד בכך שניקב באישון לילה, את ארבעת הגלגלים של רכב משטרתי השייך ליחידת הפרשים שחנה ברחוב.

כתב אישום ובקשה להארכת מעצר, הוגש כנגד צעיר כבן 23, תושב טבריה, באשמת חבלה ברכב משטרתי. כתב האישום הוגש לאחר שחוקרי משטרת ישראל סיימו את מלאכת איסוף הראיות כנגד הנאשם ניסים סעדה בן 23 מטבריה, בחשד שחיבל ברכב משטרתי השייך ליחידת הפרשים, וגרם לתקר בכל ארבעת הגלגלים של הרכב המשטרתי.
על פי כתב האישום עולה, כי בתאריך 5.5.18 באישון לילה סמוך לשעה 01:00,  יצא הנאשם יחד עם מספר חברים מביתה של חברתם שגרה בסמיכות לביתו של פרש משטרה בעיר טבריה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הנאשם הצטייד בכלי חד אותו לקח מרכב של של חברו שחנה בקרבת מקום, ולאחר מכן ניגש לרכב המשטרתי של יחידת הפרשים שחנה בסמוך, ניקב את הגלגלים של רכב הפרשים וגרם לתקר בכל ארבעת הגלגלים.
כאמור, לאחר חקירה מאומצת איתרו החוקרים עדים שהיו במקום במועד האירוע ובסיוע של אמצעים טכנולוגים הצליחו לגבש תשתית ראייתית כנגד הנאשם בגין עבירות של חבלה במזיד ברכב והחזקת סכין שלא למטרה כשרה. היום הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים באמצעות יחידת תביעות מחוז צפון של המשטרה. מהמשטרה נמסר כי בסיום ההליך הפלילי בכוונת המשטרה לשקול הגשת תביעת נזיקין כנגד הנאשם בגין הנזק שנגרם לרכב המשטרתי.

כתב אישום יוגש בגין רצח בת 48 מעפולה

|

סמוך לנהלל: נשק מוסלק נמצא ברכב

|