טבריה: נלכד קטין החשוד בשורה של עבירות רכוש

הקטין כבן 17, נלכד במהלך ביצוע פריצה לרכב. בתום חקירתו התברר כי פרץ לרכבים נוספים ולבית ספר בעיר. הוגש כתב אישום ובקשה ובקשה למעצר עד לתום ההליכים. המחשה: דוברות המשטרה

טבריה: שוטרי משטרת ישראל עצרו קטין במהלך ביצוע עבירה לאחר שנתפס בתוך רכב אליו פרץ. מחקירת עלה כי הקטין פרץ ככל הנראה לעוד 3 רכבים נוספים, ולבית ספר בעיר.
הקטין נתפס לאחר שאורח בבית מלון בטבריה, דיווח כי הוא מבחין בקטין שהולך ברחוב ומנסה להיכנס לרכבים. עם קבלת ההודעה הוזעקו כוחות משטרה לזירת האירוע. השוטרים הגיעו למקום ברכב משטרתי סמוי והבחינו בחשוד עומד על המדרכה ומסתכל לצדדים. השוטרים המשיכו בנסיעתם וחזרו לאחור על מנת לתצפת על התנהלותו של החשוד, שעבר בין רכבים וניסה לפתוח אותם, תוך משיכת ידית הדלת, כאשר לפתע הבחינו בחשוד נכנס לרכב מסוג "קיה", דרך דלת הנוסע הקדמית. השוטרים נסעו לכיוונו של החשוד, נעצרו במקביל אליו ומשהבחין בהם החשוד ניסה לצאת מהרכב, אך נעצר על ידי השוטרים.
החשוד בן ה-17 הובא לתחנת המשטרה לחקירה ומעצרו הוארך לבקשת המשטרה עד להגשת כתב האישום כנגדו.
כאמור מחקירתו עלה כי כי החשוד פעל בשיטה דומה והתפרץ לשלושה רכבים במועדים שונים ואף גנב באחד מהמקרים שקית שהייתה מלאה במטבעות בסכום העולה על 300 ₪ מתוך הרכב. שיטת פעולתו של הקטין היה לפרוץ לרכבים השונים יחד עם חבריו במטרה לאתר דברי רכוש בעלי ערך.
עוד עלה מהחקירה, כי החשוד יחד עם חבריו התפרצו בשני מועדים שונים לבית ספר בעיר כשהם רעולי פנים ובאחד מהמקרים אף גנב החשוד מצלמה דיגטלית ובמקרה אחר הסיג גבול ונכנס למלון בעיר בזמן שהיה סגור בשל התפרצות נגיף הקורונה.
בתום החקירה  הועבר חומר החקירה לחטיבת התביעות במשטרת ישראל, אשר בחנה את הראיות בתיק והגישה בבית משפט השלום בטבריה כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים כנגד החשוד בגין 4 מקרים של התפרצות לרכב במטרה לגנוב, 3 מקרים של הסגת גבול ושני מקרים של פריצה לבניין וביצוע גניבה.