טבריה מתעוררת: לינדר וזיסקינד חתמו, מראד, דרעי, קדח ושטרית בדרך

הקשר והשוער האריכו את חוזיהם במועדון לעונה נוספת. בנוסף, שלושה שחקנים מהפועל בית-שאן נמצאים במו"מ מתקדם עם הקבוצה וצפויים להצטרף בקרוב: שלומי מראד, שניר שטרית ועבדאללה קדח. שחקן נוסף שיש איתו מגעים מתקדמים הוא קשר נצרת עילית יניב דרעי

 

הקבוצה מעיר הכנרת מתעוררת: עירוני טבריה שעד כה הייתה די רדומה בעניין ההחתמות, הערב (ב') נכנסה בבת אחת להילוך גבוה, כשביצעה כמה החתמות משמעותיות-שמראות על כוונותיה בעונה הקרובה: עלייה לליגת הלאומית.

הקשר ליאור לינדר והשוער חיים זיסקינד האריכו את חוזיהם במועדון לעונה נוספת. בנוסף, על פי גורמים בקבוצה עוד שלושה שחקנים צפויים לחתום על חוזה ביממה הקרובה והם: המגן הימני המצוין שניר שטרית, הבלם הוותיק עבדאללה והקשר הטברייני המוכשר שלומי מראד, שלושתם מגיעים מהפועל בית שאן. שחקן נוסף שיש איתו מגעים מתקדמים הוא הקשר של נצרת עילית יניב דרעי.

אבי דהאן, מי שנשחב לאיש החזק בטבריה, אמר היום : "יש הרבה שחקנים בשוק. בניגוד לקבוצות אחרות, אנחנו לא מיהרנו להחתים שחקנים בכל מחיר, כי הדרישות של השחקנים היו גבוהות מדי. הפקנו לקח מהטעויות של העונה החולפת ואנחנו ממתינים בסבלנות עד שהשחקנים ירדו לדרישות ריאליות. אנחנו בוחרים כל שחקן בפינצטה. בקרוב ישתחררו עוד הרבה שחקנים מהקבוצות בליגה הלואמית והשוק יהיה עוד יותר מוצף בשחקנים. אני מאוד אופטימי, תהיה לנו קבוצה טובה".