טבריה: מוריס אוזן על סף חתימה

המאמן, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בבית שאן וטרם קיבל שתי משכורות וחצי, צפוי לחזור לקדנציה נוספת בטבריה. אוזן הגיש הצעה כספית, ובהנהלת טבריה בודקים את עלויות הברוטו ולאחר מכן צפויה להגיע החתימה הרשמית. היו"ר זוהר יצחק: "אני מאמין שבימים הקרובים זה ייסגר". צילום: "בסט בול"

מסתמן: המאמן מוריס אוזן, שהוביל לפני כשנה את עירוני טבריה לליגה הלאומית בניגוד לכל התחזיות, צפוי לחזור לאמן בקבוצה מעיר הכנרת, שבינתיים הספיקה לנשור בחזרה לליגה א'.

אוזן, שנחשב לאחד המאמנים המוערכים בליגה א', מצוי בקשרים טובים עם ראש עיריית טבריה, יוסי בן דוד, זאת אחת הסיבות שעשויות גם להוביל את דרכו בחזרה לקבוצה.
חשוב לציין כי אוזן מחזיק בחוזה לעונה נוספת בהפועל בית שאן, עם זאת, המאמן טרם קיבל שתי משכורות וחצי מבית שאן, ולכן הוא מחפש אופציות אחרות לקראת העונה הבאה, מזה כשבוע המאמן אוזן מנהל מו"מ עם הנהלת טבריה, ולפי שעה קיימת בין הצדדים הסכמה עקרונית, אם כי מה שמונע בינתיים את החתימה הרשמית זה עלויות השכר.
המאמן הגיש הצעה כספית להנהלה, ונכון לעכשיו בטבריה בודקים את הברוטו ולאחר מכן צפויה להגיע החתימה הרשמית.

היו"ר זוהר יצחק אישר את הדברים ואמר: "אנחנו בודקים כמה דברים קטנים. אני מאמין שהדברים ייסגרו כבר בימים הקרובים. לדעתי, צריך לקרות משהו בלתי צפוי בכדי שמוריס אוזן לא יאמן פה".