טבעי זה הכי

חנה לוי בת ה-66 מגבעת אלה, סגנית מנהל האגף לשירותים חברתיים במגדל העמק ודלית הרי אזולאי, בת 53 ממושב ציפורי יצעדו ביום רביעי הקרוב בתצוגת האופנה – "השמלה השחורה – שאנל פינת גוש". את התצוגה מפיקה הדוגמנית סמדר גנזי, בעלת סוכנות ProAging Models המובילה את תחום הפרו איג'ינג בארץ, שהמוטו שלו הוא שאפשר לדגמן ולהיות יפה בכל גיל. צילום: עידו לביא

ביום רביעי הקרוב יצעדו הדוגמניות חנה לוי ודלית הרי אזולאי, באירוע לייב פאשן שואו – "השמלה השחורה – שאנל פינת גוש": תצוגת אופנה של דוגמניות סוכנות פרו אייג׳ינג בהשראת נביאת השמלה השחורה – קוקו שאנל ובהשתתפות הזמרת אפרת גֹוש.
האירוע יתקיים במסגרת 'פסטיבל שחור לבן' של תיאטרון ירושלים, שמציין יובל, כאשר ביום שישי האחרון הגיעו הדוגמניות לחזרה לקראת האירוע, שהתקיימה על מדרגות עיריית תל אביב -יפו. את התצוגה מפיקה סמדר גנזי, דוגמנית מובילה באייטיז ובעלת סוכנות פרואייג'ינג מודלס. בין הצועדות: נשים מעוררת השראה כמו שרה פון שוורצה, שרון זליקובסקי, ליליאן ברטו,  ד"ר שני רופא – עורכת הדין המצליחה שעברה תהליך של ניתוח לשינוי מין בשנים האחרונות, מיוצגות סוכנות  ProAging Models ודוגמניות נוספות משנות השמונים. הכי חשוב: כל הרווחים מתצוגת האופנה יועברו לעמותת "אשה לאשה" המטפלת בנשים נפגעות אלימות ובילדיהן.

• עוצמה נשית

את תצוגת האופנה מפיקה הדוגמנית סמדר גנזי, בעלת סוכנות ProAging Models המובילה את תחום הפרו איג'ינג בארץ, שהמוטו שלו הוא שאפשר לדגמן ולהיות יפה בכל גיל.

דלית הרי אזולאי צילום: שרון הורוביץ
דלית הרי אזולאי.צילום: שרון הורוביץ

דלית הרי אזולאי, בת 53 ממושב ציפורי בעמק יזרעאל, אם לארבעה ילדים מעצבת וסטייליסטית במקצועה, סטודנטית למשפטים שנה שלישית, מתרגשת מאוד להשתתף בתצוגה. דלית הצטרפה לסוכנות פרואג'ינג לפני כחצי שנה מתוך אמונה גדולה שהעולם לא שייך רק לצעירים ויש לתת מקום של כבוד גם למי שמתבגר/מזדקן ולהפסיק לטפטף בצורה אגרסיבית במדיה שמודל היופי האולטימטיבי הוא צעיר מתוח ורזה. מי שעוד משתתפת ומתרגשת היא חנה לוי, בת 66, נשואה מזה 40 שנה, אם ל-3 וסבתא ל-6, מתגוררת בישוב גבעת אלה בעמק יזרעאל.
לוי היא עובדת סוציאלית, ועובדת בעיריית מגדל העמק כסגנית מנהל אגף הרווחה. כמו כן היא ממונה על מניעת הטרדות מיניות בארגון. חנה אמנם נמצאת בפרואייג'ינג כחודש בלבד, אבל כבר עם פעילות מרובה. "הגעתי לפרואייג'ינג מתוך כך שהרעיון מאוד מתאים לדרך החיים שלי בהמון מישורים. בין היתר אני טבעונית, מנהלת חיים של בריאות טבעית, לא צורכת מזון מעובד וכך גם לא מוצרי קוסמטיקה למעט על בסיס טבעי. וכך לא לנתח את פניי ולא להזריק לתוכן חומרים כימיים פשוט מתבקש".

 

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|