אריזת מאפים חשפה חשוד בניסיון שוד ודקירת אדם כבן 73

תושב שיבלי בשנות ה- 30 לחייו נעצר כחשוד בניסיון שוד של אדם מבוגר כבן 73 מנצרת ובדקירתו באורח בינוני, לאחר שאותרה מקום רכישת אריזת המאפים עמה נכנס לבית הנשדד. המחשה: ארכיון

תושב  שיבלי בשנות ה- 30 לחייו, נעצר כחשוד בניסיון שוד ובדקירתו של תושב נצרת כבן 73 ופציעתו באורח בינוני.
מחקירת האירוע עלה כי לפני כחודש, בתאריך 15/10/19, החשוד במעשים, נכנס לביתו של הקרבן מיד אחריו, הצמיד סכין לגרונו ואיים עליו, אך צעקותיו של האדם שהותקף הבריחו אותו מהמקום לא לפני שהוא דקר אותו ופצע אותו באורח בינוני. החשוד במעשה נמלט מהמקום ברכב שהמתין לו, בעוד שכניו של המותקף מנסים לתפסו. כאמור הקורבן נפצע באורח בנוני, טופל ואושפז בבית החולים.
מאוחר יותר, בעת שצוות החקירה בדק צילומי אבטחה מהזירה התברר כי החשוד נשא בידיו דבר מה שנראה כמו קופסא כשהוא נכנס לבית הקורבן, אך נראה יוצא מהבית במהרה ללא אותו חפץ.
בחיפוש בזירת האירוע, נמצאה קופסת אריזה של רשת מאפיות שדמתה בגודלה לחפץ שהחזיק התוקף בידיו. החשד כי האריזה שייכת לשודד התחזקה לאחר שהתברר כי האריזה אינה שייכת לאדם שהותקף.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


לאחר שהקופסה נלקחה לבדיקת מעבדה, ולאחר בדיקת צילומי אבטחה, מחנויות של רשת מאפיות באזור, אותר צילומו של החשוד נוטל את אריזת המאפים בסניף של רשת מאפיות בעיר השכנה עפולה, כשעה לפני אירוע התקיפה.
בעקבות זאת, ובעקבות מציאת טביעת אצבעות שתאמה לטביעת אצבעו של החשוד, שסייעו בביסוס תשתית ראיות כנגדו, הוגש כתב אישום כנגד החשוד בגין שורת עבירות: פציעה כשעבריין מזויין, כניסה למגורים לבצע עבירה, החזקת סכין שלא כדין, הסתייעןת ברכב לעבור עבירה, תקיפת זקן הגורמת חבלה ממש, זיוף סימני זיהוי של רכב ואיומים ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

 

נוף הגליל: נתפסה סחורה החשודה כמזויפת

|

עפולה: חשד לרצח של אישה בת 48

|