חצי מרתון עמק המעיינות 2020 יוצא לדרך בגרסה דיגיטלית מקומית

גם בכפוף להנחיות ההתקהלות ומגבלות הקורונה במחלקת הספורט של מוא"ז עמק המעיינות מצאו דרך יצירתית לקיים את את אליפות ישראל בחצי מרתון שמתקיים זה ארבעים ואחת השנים האחרונות במועצה. למרות הקורונה, השנה, שנת ה 42 למירוץ הגדול הוחלט לקיים ולקיים מירוץ מקומי בגרסה דיגיטלית מותאם לשגרת הקורונה

תחום הריצה שהיה שמור עד לפני מספר שנים לספורטאים הפך להיות נחלת הכלל, את התוצאה אפשר לראות באירוע הספורט הגדול ביותר שנערך בעמק מדי שנה. בני נוער, צעירים, מבוגרים, נשים, גברים מכל רחבי העמק והאזור – שעבורם הריצה הפכה להיות אורח חיים ולוקחים חלק במירוץ.
בשל הנחיות ההתקהלות ומגבלות הקורונה עצר עולם הספורט מלכת, אולם ככל שנוקפים הימים מוצאים המארגנים דרכים יצירתיות לקיים אירועים ופעילויות ספורט באופן המותאם להנחיות ולהגבלות.
בשל הקורונה, המירוץ שמתקיים זה 41 שנים, יצא בפעם ה- 42 בגרסה מקומית ויתקיים בעמק ביום שישי 18 בדצמבר בשעה 07:00, ורצי העמק מוזמנים ליטול בו חלק תוך בחירת מיקום המסלול והאורך המתאים להם: 5 ק"מ, 10 ק"מ או מסלול חצי מרתון מלא של 21.100 ק"מ.
ממחלקת הספורט במוא"ז עמק המעיינות מזמינה את
הרצים להירשם באתר המירוץ, להוריד את אפליקציית המירוץ למדידת המסלול, ולתכנן את מיקום ההזנקה האישית, המסלול ואורך הריצה לאותו היום.
תושבי העמק יקבלו את ערכות הריצה (חולצה, מספר חזה ומדליה) ישירות לישובים בימים שלפני המירוץ, רצים שגרים מחוץ למועצה יוכלו לאסוף את הערכות במתנ"ס עמק המעיינות. ביום המירוץ יוזנקו הרצים בשעה 07:00 בבוקר תוך הפעלת האפליקציה המאפשרת מדידת מסלול וזמן ריצה, העלאה ושיתוף תמונות מהמסלול.
יורם קרין ראש המועצה האזורית עמק המעיינות אומר: "הקורונה הביאה עימה אתגרים רבים אולם גם הזדמנויות אינסופיות ויצירתיות בתחומים רבים. כך גם הפעם. השנה לא יתארחו בעמק אלפי הרצים המגיעים לכאן לרוץ בעונה היפה של השנה, אבל לתושבי העמק והאזור יש הזדמנות מצויינת לרוץ לבד ולהרגיש חלק ממירוץ שלו שותפים רבים. הטכנולוגיה מצאה את דרכה גם לעולם הספורט ויצרה פתרונות נפלאים.
אנו שמחים על העשייה והיצירתיות של צוותי המועצה אשר אינם נחים וממציאים בכל פעם מחדש רעיונות ופתרונות חדשים וחדשניים לטובת תושבי העמק, ומזמינים את כולם לצאת לרוץ, ולהיות חלק מהאליפות המקומית של חצי מרתון עמק המעיינות."

ההרשמה נפתחה באתר www.4sport-live.com ותמשך עד יום חמישי, 10.12, ומחירה השנה 50 ₪.