חסר מזל: ביקש משוטר שיסתיר אותו מפני המשטרה

כתב אישום הוגש נגד צעיר מהאזור שחשוד בגניבת אופנוע השייך לבעלי פיצרייה. המחשה: דוברות המשטרה

שוטרי משטרת ישראל עצרו חשוד בגניבת קטנוע כשהוא ללא רשיון נהיגה. במהלך מנוסתו הבחינה בו שוטרת שלא בתפקיד ודיווחה על האירוע. החשוד בתגובה נמלט על גבי הקטנוע לתוך כפר בצפון הארץ שם הוא פלש לבית פרטי וביקש מבעל הבית להסתירו. לרוע מזלו של הגנב, בעל הבית התברר כשוטר שהשתלט עליו ועצר אותו.
אתמול הוגשו כנגד החשוד כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים ע"י חטיבת התביעות של המשטרה
מהחקירה עלה כי לפני כשבוע, בסמוך לשעה 23:00 הגיע הנאשם בן ה-24 בסמוך לפיצרייה בטבריה שם גנב קטנוע השייך למקום ומבלי שיש לו רשיון נהיגה. במהלך מנוסתו פגש בשוטרת בלבוש אזרחי שלא הייתה בתפקיד באותה העת וביקש ממנה הכוונה לכיוון צומת גולני. במהלך הפנייה התעורר חשד בקרבה של השוטרת שזיהתה את מקור הקטנוע מהיכרות שיש לה עם בעלי הפיצרייה ודיווחה על האירוע לאחר שווידאה שאכן מדובר בקטנוע גנוב.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הנאשם המשיך במנוסתו אל תוך כפר בצפון הארץ שם פלש לבית וביקש להסתתר בו כי "המשטרה רודפת אחריו", כך סיפר לבעל הבית שלרוע מזלו התברר כשוטר שהזדהה בפניו, עיכב אותו עד להגעת ניידות הסיור שעצרו את הנאשם שאף איים על השוטר ש"הסגיר" אותו לדבריו, שיפגע בו. כמו כן בחיפוש על גופו נתפסה סכין.
מעצר הנאשם הוארך מעת לעת בבית המשפט ואתמול כאמור הוגשו כנגדו כתב אישום בעבירות של גניבת רכב, נהיגה ללא רשיון וללא ביטוח, הסגת גבול, איומים, החזקת סכין. כמו כן הוגשה בקשה למעצר עד תום ההליכים בבית משפט השלום בטבריה ע"י חטיבת התביעות של המשטרה.