חנה לוי- אטלי: "תושבי כפר תבור יעניקו לי את המנדט לעמוד בראש המועצה"

במהלך הקמפיין ובמצע שלה לוי-אטלי הדגישה במיוחד את אוכלוסיית הצרכים המיוחדים הקרובים לליבה – אליהם נחשפה כאמא ובמסגרת עיסוקה כיועצת במשרד החינוך. צילום: מורן שגיא

מערכת הבחירות בכפר תבור סוערת בשבועות האחרונים, ימים ספורים  לפני פתיחת הקלפיות, עם אמוציות בין המחנות ועימותים ברשתות החברתיות. בצל הסערה, חנה לוי-אטלי שתתמודד לצד שלושה מתמודדים נוספים, בראש רשימה נשית, חשה אופטימיות וביטחון לקראת יום הבוחר, "אני בטוחה שתושבי כפר תבור יעניקו לי את המנדט לעמוד בראש המועצה בחמש השנים הקרובות", היא אומרת בראשית דבריה. לאטלי וחברותיה לרשימה "לב התבור" אג'נדות דומות וחשובות ובראשן החינוך, שלדעתן, חייב להתחזק בכפר תבור, ולצדו העצמת נשים, שקיפות בהתנהלות, עסקים קטנים, חיזוק הדור הצעיר וסיוע לחיילים משוחררים שחוזרים ליישוב.

לוי-אטלי שואבת אופטימיות ועידוד גם מהעימות שנערך ברדיו קול רגע ביום שני השבוע ולדבריה רבים מהמאזינים ציינו בפניה כי שלושת המתמודדים דיברו בשיח הרדיופוני על נושאים שאותם היא מעלה לסדר היום הציבורי במושבה שנים ארוכות.

"כבר שנים שאני זועקת על מצוקת החינוך ביישוב, לא על תוצאות מבחני המיצב אלא על רמת המוגנות בבתי הספר והקשר בין אנשי החינוך לקהילה", אומרת לוי-אטלי.
במהלך הקמפיין ובמצע שלה לוי-אטלי הדגישה במיוחד את אוכלוסיית  הצרכים המיוחדים הקרובים לליבה – אליהם נחשפה כאמא ובמסגרת עיסוקה כיועצת במשרד החינוך. היא רואה צורך עצום במתן מענה נרחב ומקיף לא רק להם אלא גם למשפחותיהם המתמודדות עם קשיים עצומים ויום-יומיים.

כמו כן, לוי-אטלי מדגישה מזה שנים את חובתו של המתנ"ס לשמש גוף הנותן שירות לכל הקהילה ולא רק לבעלי היכולת: "אני רואה חשיבות עליונה במתן אפשרות שווה בחינוך ובתרבות גם למי שידו אינה משגת", אומרת לוי-אטלי שמתגוררת בכפר ומהווה חלק מהקהילה כ-10 שנים. לדבריה, הצביון האנושי בכפר השתנה, והוא איננו כולל יותר רק בעלי קרקעות וחקלאים אלא הוא מאגד תושבים מכל המעמדות, אומנים, אנשי כפיים, אנשי הייטק, בעלי עסקים, נותני שירותים ועוד ולכן היא רואה חשיבות עליונה במתן מענה ושירותים לכל אחד ואחד עפ"י ובהתאם לצרכים הייחודיים שלו, תוך מתן כבוד לשונה וסיפוק צרכיו הייחודיים.
עתה נותר לראות האם התושבים בכפר תבור ייענו לאתגר הפמיניסטי יוצא הדופן, ויעניקו ללוי אטלי את המנדט לעמוד בראש המועצה ולחברותיה לרשימה – את הקולות להיכנס למועצה ולהשפיע בה את השפעתן.

דרך צלחה: ראשי הרשויות והמועצות בעמק נכנסו לתפקידם

|

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|