חן חן: האם הלהיט של גילי ארגוב ייצא מעפולה?

הזמר גילי ארגוב – יחד עם המפיק המוזיקלי חן הררי מעפולה- עובדים על "תצילי אותי", סינגל שישוחרר בקרוב ובו משתפים השניים פעולה עם המוזיקאי טל שגב ותמי ארמני שכתבה את מילות השיר הסימבולי. צילום: אלבום פרטי

הזמר גילי ארגוב, בנו של "המלך" זוהר ארגוב הגיע ביום חמישי החולף ל"אולפני חן" בעפולה בכדי להקליט את השיר "תצילי אותי". מדובר בהפקה משותפת של הזמר יחד עם המפיק המוזיקלי המקומי חן הררי. את השיר הלחין טל שגב ועל כתיבת המילים של השיר אמונה תמי ארמני.
"אין לי הכרות מוקדמת עם גילי, אבל ברגע שקיבלתי את המילים היה ברור לי שהוא צריך לשיר אותו, פשוט דמיינתי את זה במוחי", אמר השבוע הררי שעבד בעבר עם אומנים מובילים דוגמת עדן בן זקן ואבי טולדנו.
"יצרתי עימו קשר דרך חברים משותפים ושלחתי לו את השיר בוואטס אפ. אחרי שהוא שמע אותו הוא החליט לצאת לדרך יחד איתנו וסיכמנו שהוא יגיע לעפולה להקליט את השיר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ביום חמישי הוא אכן הגיע והתחלנו לעבוד עליו במשך כמה שעות, עד לשעות הלילה. זו הייתה חוויה מוזיקלית אמיתית לעבוד עם אומן כל כך מיוחד, בנו של זוהר הגדול שהיה מבצע יוצא דופן ועם יכולות ווקאליות נדירות. גם לגילי יש את האיכויות שלו ושילבנו את אותן יכולות היטב בשיר, עם כל ההתאמות הנדרשות ועם המון רגש שקשה לפספס.
השיר צפוי לצאת בעוד חודש לאחר שנעבוד עליו עם נגנבים מקצועיים ונלטש אותו בצורה המיטבית. אני באופן אישי מאוד נהנתי לעבוד עם גילי ואני בטוח שגם לו הייתה זו חוויה בפני עצמה. כמפיק מוזיקלי אני מאוד פתוח לסגנונות שונים, כולל מוזיקה מזרחית "הארד קור", והיה מרתק לשמוע את גילי מבצע את השיר, עם גוון הקול הייחודי שלו", סיכם הררי.