"חמש שעות לא נכנס לקוח אחד"

אפקט הקורונה: השדרה המרכזית של עפולה שהומה מדי יום בהמון תושבים מבירת העמק ויישובי האזור נותרה היום שוממת. בעלי העסקים מדווחים על צלילה חסרת תקדים במכירות

ככל שהימים חולפים בהתמודדות עם נגיף הקורונה, והנחיות משרד הבריאות מתהדקות בכל מה שנוגע לשהייה מחוץ לבתים ולעבודה, כך גם מצטמצמים היקפי המסחר בקרב בעלי העסקים.
התמונה העגומה באה לידי ביטוי הלכה למעשה במרכז העיר עפולה – שנותר שומם במרבית שעות היום. "אפשר לספור על אצבע אחת כמה אנשים בכלל מגיעים לשדרה בעיר", אמר תושב מקומי, "אני מסתובב המון בעיר מדי יום וכל הזמן אני מזהה ירידה, אבל אתמול לדעתי נרשמה הירידה המשמעותית ביותר. זה נראה סצנה מסרט, ממש עיר רפאים. אף אחד לא ממש יודע לאן זה הולך וכולנו תקווה שנצא מהסרט הרע הזה כמה שיותר מהר".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


גם בעלי העסקים התקשו לשמור על אופטימיות. "אני פתוח מתשע בבוקר ועכשיו השעה שתיים ועוד לא מכרתי פריט אחד ולא שירתי לקוח אחד לרפואה", סיפר בעלים של חנות בגדים, "עסקים לא יוכלו להמשיך להתקיים כך. צריך לזכור שגם לפני לא גלגלנו פה מחזורים מטורפים ועכשיו בכלל העתיד לוט בערפל. כרגע אני לא רואה מתי אנשים ישובו לפקוד פה את העסקים, ולבצע רכישות. המכה הזו קשה ביותר עבורנו בעיקר נוכח העובדה כי בתקופה הזו, טרום פסח, העסקים שלנו היו אמורים לשגשג ולפרוח".

אושר קסרי: ״הקב״ה אוהב אותי״

|

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|