חמסה חמסה: אושרה תוספת של 5 מיליון לשדרוג פארק צבאים

משרד הכלכלה אישר תוספת של 5 מיליון שקלים לפיתוח התשתיות, במהלך החודש אמורה להתכנס ועדת האכלוס של הפארק לדון בבקשותיהם של שני יזמים נוספים, להקים בפארק את מפעליהם

 

חדשות טובות: משרד הכלכלה אישר באחרונה תוספת של עוד 5 מיליון שקלים (המצטרפים על שבעה מיליון שאותם העניק בשנת 2015) לפיתוח ולשדרוג תשתיות, כבישים ומדרכות בפארק התעשייה שלוחת צבאים שבעמק המעיינות. לאחר כ- 10 שנים שבהם לא הוקמו מפעלים חדשים בפארק התעשייה מגלים באחרונה יזמים שונים עניין ובוחנים אפשרות להעתיק לפארק את מפעליהם או לבנות אותם בו בראשונה. במהלך החודש אמורה להתכנס ועדת האכלוס של הפארק לדון בבקשותיהם של שני יזמים נוספים, אחד מהם בתחום תכנון וייצור מכונות והשני לייצור מערכות לכיבוי אש, להקים בפארק את מפעליהם.

• התעניינות מוגברת מצדמפעלים מהמרכז

לדברי מנהל פארק התעשייה צבאים, עזרא שמיר, ישנה התעניינות מוגברת מצד מפעלים ממרכז הארץ וממרחב החוף לצד יזמים חדשים, לבחון השתלבותם בפארק התעשייה עוד במהלך 2016. לדבריו, כבר עתה נמצא מפעל "שלדג" לקראת השלמת בנייתו בהיקף של כ- 50 מיליון שקלים. במקביל, עוד שני מפעלים חדשים שצפויים לקלוט כ- 180 עובדים מתוכננים להתחיל בקרוב בתהליכים. מדובר מפעל ראשוני בארץ המבוסס על טכנולוגיה מתקדמת ופיקוח מהולנד יוקם בהשקעה של כ- 26 מיליון שקל. המפעל עם אורינטציה שיווקית בעתיד לחו"ל, ישתרע על שטח של כ- 11 דונם , במבנה של כ- 6,000 מ"ר ומתוכנן להעסיק בשלב ראשון כ- 100 עובדים. המפעל השני, יוקם בהשקעה של כ- 16 מיליון שקל, ישתרע על שטח של כ- 6 דונם במבנה של כ- 4,000 מ"ר ויעסיק בשלב ראשון  כ- 80 עובדים. פארק התעשייה צבאים  הוא בבעלות משותפת של מוא"ז עמק המעיינות ועירית בית שאן.