חמור! תקף ודקר את בן זוגה לשעבר של בתו על רקע רומנטי

אישום בחטיפה, איומים ותקיפה בנסיבות מחמירות כנגד תושב האזור כבן 43. הנאשם חשוד בתקיפת צעיר בן 22 ופציעתו פציעות חמורות משום שלא ידע על הקשר הרומנטי. צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום חמור הוגש כנגד תושב אחד הכפרים באזור כבן 43. הנאשם מואשם בתקיפת בן זוגה לשעבר של בתו צעיר כבן 22, בסכין בנסיבות מחמירות. הצעיר שהותקף יצא מבלי ידיעת אביה של בת זוגתו במשך כחצי שנה. הצעיר שנחטף והותקף ונדקר באופן חמור, התפנה לבית החולים בעצמו ללא הגשת תלונה למשטרה.
בעקבות הנסיבות החשודות של הפציעה הוזעקה המשטרה, ומחקירה יסודית של האירוע עלה כי עלה כי בתו של הנאשם ובן זוגה ניהלו מערכת יחסים רומנטית במשך כחצי שנה ללא ידיעתו.
מרגע הפרידה וגילוי הקשר הרומנטי ביניהם, החליט הנאשם לתקוף את הקורבן והצטייד בסכין,  הוא  זיהה את בן זוגה לשעבר של בתו  יושב ברכב בחנית ביתו, נכנס לרכבו ,הצמיד את הסכין לגרונו שך הצעיר ותוך איומים דרש  ממנו להתחיל בנסיעה. בהגיעם לשטח פתוח תקף הנאשם את הקורבן בעזרת הסכין ופוצע אותו פציעות חמורות.
הצעיר הצליח כאמור להתפנות  לקבלת טיפול רפואי, כאשר  מרגע הדיווח על האירוע מבית החולים, ביצעו חוקרי המשטרה  חקירה יסודית שבסופה התבררו נסיבות התקיפה, הנאשם אותר וכתב אישום הוגש כנגדו באמצעות פרקליטות מחוז צפון כנגד הנאשם ובקשה למעצר עד תום ההליכים בגין חטיפה לשם חבלה חמורה, חבלה חמורה בנסיבות מחמירות ואיומים.
ממשטרת ישראל נמסר כי: "משטרת ישראל פועלת בכל האמצעים העומדים לרשותה במטרה למגר התנהגות בריונית ואלימה מכל סוג שהוא גם במקרים בהם הקורבן חושש לדווח עליהם. משטרת ישראל במסגרת מאמציה להגברת הביטחון האישי פועלת למיצוי הדין עם אותם עבריינים וקוראת לקורבנות עבירה לדווח לה מיד על כל עבירה! הניסיון המצטבר מלמד כי החשש וחוסר שיתוף הפעולה עם המשטרה אינו מבטיח דבר ואינו מונע את התקיפה הבאה".