חמור! כתב אישום נגד מטפל במעון לבעלי מוגבלות בגין תקיפת חסר ישע

כתב אישום  הוגש אמש נגד מטפל במעון לאנשים בעלי מוגבלות שכלית התפתחותית בגין עבירה של תקיפת חסר ישע ע"י אחראי. המחשה: ארכיון

מכתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד אלמוג משעול עולה כי במהלך עבודתו של הנאשם- סלים בשיר (25) מטמרה, כמטפל במעון "מערך דיור מעוני- כפר כנא", טיפל בחוסה הסובל מפיגור שכלי בינוני ומהפרעת התנהגות.
עוד עולה מכתב האישום השתלשלות התקיפה כי בתאריך 27 באפריל, ניגש הנאשם לעבר החוסה בעת שישב בחדר האוכל במעון ובעקבות סירובו של החוסה לאכול את האוכל שהוגש לו, הרים הנאשם את קולו על החוסה, תפס את הכיסא עליו ישב וגרר אותו בעוד החוסה יושב עליו.
מיד לאחר מכן תפס הנאשם את החוסה בידו, הרימו בכוח מהכיסא, דחף אותו שוב בכוח, באמצעות שתי ידיו, אל חדרו של החוסה ודחפו אל עבר מיטתו ויצא מהחדר.
עוד עולה כי בחלוף מספר שניות, יצא החוסה מחדרו אל חדר האוכל, אז ניגש לעברו הנאשם, הרים עליו פעם נוספת את קולו ודחף את החוסה לכיוון החדר, בעקבות זאת החוסה נכנס לחדר והתיישב על מיטתו, אז ניגש לעברו הנאשם ותקף אותו בפניו באמצעות ידיו.
כתוצאה מתקיפתו של הנאשם נגרם לחוסה חתך באף באורך 4 ס"מ ומכאוב. בעקבות זאת פונה החוסה למיון בבית החולים פוריה לצורך קבלת טיפול רפואי.