מרססים: עימות חריף בין דני אסולין לעמית אשכנזי

הרקע לעימות: יו"ר המועדון, שדואג לבריאות השחקנים, רצה שהקבוצה תקיים את אימון שלה באצטדיון החדש במקום במגרש בוולפסון (השחקנים התלוננו). מנהל האצטדיון, ששומר על המגרש בקפדנות, התנגד בתוקף וטען כי המגרש צריך לעבור ריסוס על פי תוכנית העבודה. כתוצאה מכך פרץ ביניהם עימות מילולי חריף

בלאגן סביב המגרש החדש בעפולה עילית: עימות מילולי חריף התרחש בשבוע שעבר בין יו"ר הקבוצה, דני אסולין למנהל האצטדיון העירוני בעפולה עילית, עמית אשכנזי. הרקע לעימות היה סירובו של אשכנזי לאפשר לקבוצה לקיים ביום חמישי שעבר אימון באצטדיון החדש, וזאת משום שמשטח הדשא נדרש לעבור ריסוס על פי תכנית טיפולים שנתית, דבר שלא היה מקובל על היו"ר אסולין שביקש ממנו לדחות את הריסוס ליום אחר.

מנהל האצטדיון עמית אשכנזי. פדנט שחושב על הדשא כל העונה
מנהל האצטדיון עמית אשכנזי. פדנט שחושב על הדשא כל העונה

עד כה הקבוצה ערכה שני אימונים בשבוע במגרש החדש, כשבמקביל חלק מהאימונים שלה התקיימו במגרש הסינתטי וחלק אחר במגרש הישן בוולפסון, שלאחרונה עבר טיפול יסודי בעלות של אלפי שקלים.
יש לציין כי זו לא הפעם הראשונה שבה פורץ ויכוח סביב נושא זה. כשמצד אחד מנהל האצטדיון עמית אשכנזי, שידוע כטיפוס פדנט ומקצועי שפועל 'על פי הספר' ולא מוכן לסטות מהדרך בשום אופן, מקפיד לשמור על משטח דשא בסטנדרט גבוה.
מצד שני חלק מהשחקנים מתלוננים על משטח הדשא הרעוע במגרש הישן בוולפסון וטוענים שזה גורם להם לפציעות מיותרות. וכתוצאה מכך ראשי הקבוצה מפעילים לחצים בכדי להגדיל את מכסת האימונים במגרש החדש.

משטח הדשא של אצטדיון עפולה
משטח הדשא של האצטדיון החדש בעפולה. מרוסס עפ"י הספר

• שיחת טלפון לא נעימה

על פי גורמים בקבוצה, היו"ר דני אסולין, שמחפש בכל מחיר את טובת הקבוצה ואת הנוחות המרבית עבור השחקנים, צלצל ביום רביעי שעבר למנהל האצטדיון וביקש ממנו שהקבוצה תקיים למחרת (יום ה') אימון נוסף במגרש החדש. אשכנזי, מצידו, הבהיר שאין סיכוי שזה יקרה משום שהמשטח חייב לעבור ריסוס כחלק מתוכנית העבודה, שכן מדובר בטיפול חשוב שנועד לשמור על משטח דשא ראוי לאורך כל השנה, כפי שהיה גם בשנים האחרונות. מכאן השיחה בין השניים גלשה למקומות לא נעימים וגם כללה כמה מילים בוטות, כשכל צד אומר בטון גבוה מה הוא חושב על השני. בינתיים סוגיה זו הגיעה גם לפתחם של אנשי מחלקת הספורט בעירייה, שהצליחו להרגיע את הרוחות.

אשכנזי ואסולין סירבו להגיב לכתבה.