"חם" בעמק: תושב ניר דוד נעצר בחשד לגרימת נזק לרכבם של צעירים שהגיעו לאסי

הצעירים הגישו תלונה במשטרה לאחר שצמיגי רכביהם נחתכו. אתמול נעצר תושב הקיבוץ, בשנות החמישים לחייו לאחר שימוש באמצעים טכנולוגיים, בחשד לגרימת נזק במזיד

תושב קיבוץ ניר דוד שבעמק המעיינות, בשנות ה-50 לחייו, נעצר בחשד לגרימת נזק במזיד לשני רכבים שחנו בשביל עפר סמוך לקיבוץ בזמן שבעלי הרכבים נכנסו לשחות בנחל האסי.
ביום ראשון האחרון שני צעירים (מבית שאן ועפולה) הגישו תלונה בתחנת המשטרה לפיה – מישהו חתך לכל אחד מהם את אחד מצמיגי הרכב.
הצעירים מסרו כי הם הגיעו בשעות הבוקר בשני רכבים שונים במטרה לשחות בנחל האסי. הם החנו את רכביהם בשביל עפר סמוך לקיבוץ, טבלו בנחל וכאשר חזרו הבחינו כי מישהו חתך לכל אחד מהם את אחד מצמיגי הרכב.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


מיד עם קבלת התלונה, חוקרי משטרת ישראל פתחו בחקירה תוך שימוש באמצעים טכנולוגים, ולאחר פעולות חקירה מאומצות ויצירתיות, הצליחו להתחקות אחר זהות החשוד במעשה גבר בשנות ה-50 תושב הקיבוץ.
החשוד נעצר אתמול ובסיום חקירה הוא שוחרר בתנאים מגבילים – ביניהם הרחקה מהמפגינים המבקשים לפתוח את הנחל לציבור.
בהודעה של דוברות המשטרה נכתב: "משטרת ישראל קוראת לציבור, לנהוג באיפוק, לכבד את החוק ואת זכויות האחר ובשום מקרה לא לנקוט באלימות כלפי נפש או רכוש. משטרת ישראל פועלת ותמשיך לפעול על מנת למנוע הפרות סדר ולשמור על ביטחון הציבור ורכושו".