"חליפת סערה": יצא לדרך תרגיל המדמה תרחישי קיצון של מזג אוויר חורפי

התרגיל מתמקד בנושא הפיקוד והשליטה בתרחיש מזג אוויר קיצון ויתרגל מטות ושטח וימשך יומיים. צילום: דוברות מד"א

היום(ג'), החל תרגיל ארצי בשם "חליפת סערה" ויתקיים במשך יומיים.  התרגיל מדמה תרחישי קיצון של מזג אוויר חורפי. התרגיל, בהובלת המשרד לביטחון הפנים ומשטרת ישראל, ישלב תרגול מטות ושטח.
ביומו הראשון של התרגיל(ג') , התרגיל יתמקד ראשית בנושא הפיקוד והשליטה בתרחיש מזג אוויר קיצון, כשיתורגל ברחבי הארץ מתן המענה המבצעי ושיתוף הפעולה בין הדרגים הבכירים במשטרת ישראל, מגן דוד אדום, כיבוי והצלה, פיקוד העורף, משרדי ממשלה, רשויות מקומיות ועוד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


למחרת, ביום רביעי, יתורגלו שני תרחישי אירועים רבי נפגעים. האחד – תרחיש קריסת מבנה מאוכלס באזור ירושלים, והשני – תרחיש שריפת רכבת באזור עמק יזרעאל. בתרגול התרחישים ייקחו חלק כל כוחות הביטחון וההצלה, בהם עשרות חובשים ופראמדיקים של מד"א, אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ, טרקטורונים, רכבי 4*4 ומסוק מד"א.
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מגן דוד אדום, כארגון ההצלה הלאומי של ישראל, משתתף באופן תדיר בתרגילים רבים ברחבי הארץ, על מנת לשמור על מוכנות גבוהה לכל אירוע. העבודה המשותפת של מד"א עם כלל כוחות הביטחון הוא תנאי הכרחי להצלחה בתחום הצלת החיים, ולכן אנו שמחים על שיתוף הפעולה הטוב, גם בתרגיל 'חליפת סערה', עם המשרד לביטחון הפנים, משטרת ישראל, כבאות והצלה, פיקוד העורף והרשויות המקומיות. אני מאחל לכל הצוותים הצלחה רבה בתרגיל".

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

קטין מהאזור תמך בחמאס ולבש סמני ארגון טרור

|