ח"כ מיקי לוי: "רואים שיש לה פלפל"

נגה שרון וחברי רשימת "באנו לשנות" בעפולה, ערכו סיור צבעוני בשוק בעיר יחד ח"כ מיקי לוי מ"יש עתיד". "היה חריף"

נגה שרון שעומדת בראש רשימת "באנו לשנות" ותהיה האישה היחידה שתעמוד בראש רשימה שתתמודד למועצת העיר עפולה, יחד עם חברי הרשימה שלה והניצב בדימוס, ח"כ מיקי לוי מיש עתיד, ערכו בשבוע שעבר סיור בשוק העירוני בעפולה. שרון, בחרה לקחת את מי שהיה מפקד מחוז ירושלים במשטרה בתקופת האינתיפאדה השנייה, למחוזות שנחשבים, על פי רוב, כגבריים – מפגש עם נהגי מוניות וכאמור מפגש עם סוחרים בשוק.
את המפגש עם נהגי המוניות יזם משה אסולין, נהג בתחנת "מוניות יזרעאל" שרצה להזמין לתחנה את שרון על מנת שתכיר ותשמע ישירות מפיהם של נהגי מונית ותיקים וצעירים העובדים בעפולה, על האתגרים של התחבורה בעיר. בתחנה הבאה, סיירו שרון וח"כ לוי בשוק החדש.
"במהלך הסיור פגשתי חבורת גברים מגובשת, מצחיקה ואיכותית, בעלי מוסר עבודה שצמאים לשינוי ולריענון נבחרי הציבור בעפולה", אמרה שרון בתום הביקור, "כשסיפרתי להם על תכניותיי בנושא העצמאיים ונושא בעלי העסקים הקטנים, זכיתי לאהדה רבה מצידם. אהדה שנותנת את הכוח להמשיך לעבוד ולקדם, יום וליל, את עפולה עבורם ועבור שאר התושבים". ח"כ מיקי לוי: "אין לי ספק כי נגה שרון ונבחרתה "באנו לשנות" נמצאים בעיתוי המתאים ביותר לשינוי מועצת העיר. לכן על התושבים ובעלי העסקים לתת להם כוח להשפיע בעיר, לגרום לצמיחה ומינוף כלכלי של העיר ולהציבה בסדר עדיפויות עליון של הממשלה. אני מאמין בנגה שרון ואני עד לעבודתה מולי כח"כ ומול שאר חברי הכנסת. כמו שאמרו לה היום הסוחרים בשוק: "רואים שיש לה פלפל."

 

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|