ח"כ אופיר כץ: "נעשה הכל על מנת למנוע בחירות בפעם השלישית"

תוצאות הבחירות בעפולה, התוצאות הארציות ומה צפוי לנו בימים הקרובים בפינג פונג הפוליטי. ח"כ אופיר כץ, תושב עפולה אופטימי לגבי עתיד המפלגה ובנימין נתניהו ובשבוע שאחרי יום הבוחר הוא אומר: "אין שמח ממני על הרוח הגבית שהעיר שלי מעניקה לליכוד". צילום: אלבום פרטי

בשבוע שאחרי הבחירות מיטב הפרשנים בישראל עדיין מנסים לנבא לאן מועדות פניה של הממשלה החדשה לכשתוקם. הספקולציות והספינים של יועצי התקשורת והפוליטיקאים ממלאים את דפי העיתונים והאתרים ועתה נותר להמתין מה יילד יום.
חבר הכנסת מטעם הליכוד אופיר כץ התייחס השבוע לסטטוס הפוליטי שנוצר בישראל בעקבות תוצאות הבחירות ואמר: "אלו ימים לא פשוטים. אנחנו נמצאים בפתח תקופה שהחלטותיה ישפיעו רבות לגבי עתידו של עם ישראל. בימים אלה אנחנו מסכמים מערכת בחירות עמוסה, גועשת ומלאת תפניות. במהלך יום הבחירות עברתי מקלפי לקלפי, ושמעתי את התגובות של התושבים בשטח, את החום, התמיכה והאמונה המלאה במפלגת הליכוד. אני גאה על כך שעפולה המשיכה ונשארה עיר ליכודית. עפולה הגיעה למקום הראשון בערים שבהם מספר הבוחרים מעל 20,000 עם כ- 12,000 בוחרים- מעל 46% מהמצביעים. קיבלנו המון תמיכה בעפולה וזהו הישג משמעותי לליכוד. על אף הירידה ברמה הארצית הליכוד שמר על כוחו בעפולה, ואין שמח ממני על הרוח הגבית שהעיר שבאתי ממנה, מעניקה למפלגת הליכוד.


הליכוד בראשות בנימין נתניהו יעשה כל מה שניתן על מנת למנוע בחירות בפעם השלישית- זה לא מגיע לעם ישראל


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


אודה, קיימת תחושת אכזבה קשה מהעובדה שלא הצלחנו להגיע ל- 61 מנדטים ולהרכיב ממשלה עם שותפותינו הטבעיות, ובימים אלו רואים את הלך הרוח המטריד של שיתוף הפעולה בין בני גנץ והמפלגות הערביות, שרבים מנציגיהם תומכי טרור. קיים חוסר ודאות לגבי ההמשך, לאור העובדה כי יש קושי רב בהרכבת ממשלה- אך הקושי קיים גם בצד השני. על גנץ להציב את הרשימה המשותפת ואת ליברמן תחת קורת גג אחת בשביל להרכיב ממשלה, דבר שקשה עד בלתי אפשרי להאמין שזה יקרה. הליכוד בראשות בנימין נתניהו יעשה כל מה שניתן על מנת למנוע בחירות בפעם השלישית- זה לא מגיע לעם ישראל. אנחנו מביטים בתקווה לכך שבימים הקרובים המצב יתבהר, ונוכל להקים ממשלה לאומית ציונית בראשות הליכוד. מכאן אני מאחל לאזרחי מדינת ישראל שנה טובה, רגועה ומוצלחת".

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|