חיפוש מונע: נתפסו אגרופנים, סכינים ומברגי דוקרנים בידי תלמידי ביה"ס בנצרת

במבצע מניעת אלימות בקרב בני נוער בנצרת, בחיפוש שערכה המשטרה בכליהם של 5 תלמידי ביה"ס וחטיבות הביניים בעיר נתפס נשק קר מסוכן. הנערים עוכבו לחקירה ותיקים פליליים נפתחו כנגדם. צילום: דוברות המשטרה

במסגרת פעילות משטרת ישראל למניעת אלימות בקרב בני נוער בעיר נצרת. פעלו שוטרי משטרת ישראל בסמוך לבתי הספר וחטיבות הביניים בעיר.
במהלך פעילותם, ביצעו השוטרים חיפושים בכליהם של נערים שעוררו את חשדם, כאשר בחיפוש נתפסו אגרופנים, סכינים ומברגים המשמשים כדוקרנים  אשר עלולים להישלף במהלך קטטה או ריב ולהביא לפציעות קשות ואף מוות.
כאמור במהלך הפעילות של שוטרי הנוער עוכבו לחקירה 5 נערים שהחזיקו בידם נשק קרובעקבות זאת ונפתחו נגדם תיקים פלילים בגין החזקה של סכין שלא למטרה כשרה. עברה שהעונש עליה הוא 5 שנות מאסר.
משטרת ישראל ביקשה לקרוא להורים להבהיר לילדיהם כי החזקת סכין או אגרופן או כל כלי חד אחר, מהווה עבירה פלילית שהעונש עליה עלול להסתיים במאסר ממושך. שימוש בנשק קר במקרה של תגרה עלול להסתיים בפציעות חמורות ואפילו מוות.
בהודעת המשטרה נמסר כי שוטרי משטרת ישראל פועלים למיגור התופעה ושמירת שלום בני הנוער הן באמצעות אכיפה והן באמצעות פעילות הסברה בבתי הספר וסביבתם