חילופי מנכ"ליות במכללה הטכנולוגית נוף הגליל

ריבק: ""במשך חמש שנות כהונתי הצבתי לנגד עיניי מטרות על פי חזוני, הובלת המכללה להישגיות, מצוינות, העלאת מספר מקבלי הדיפלומה באופן משמעותי, פתיחת מגמות חדשות הזוכות להצלחה רבה, פתיחת המכללה לקהלים חדשים נוספים"

צוות ההנהלה והמנהלה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל התכנס לאירוע פרידה מיוחד במינו מהמנכ"לית היוצאת תרצה ריבק ותחילת כניסתה לתפקיד של המנכ"לית הנכנסת.
המנכ"לית הנכנסת, מרב ששון אמויאל , נשאה דברים ועמדה על המקצועיות לצד הכרת התודה על החפיפה היסודית טרם כניסתה לתפקיד. כמו כן הדגישה את חשיבות עבודת הצוות המובילה להיותו לצוות מנצח אשר הינו מוביל לארגון מנצח.
"אני מבקשת להודות לתרצה, תודה גדולה. תחושתי היא שאני בידיים טובות. כל החפיפה של תרצה אינה מובנת מאליה. תודה גדולה על הסבלנות, ההקשבה, על התשובות לשאלות הרבות, על שאת, תרצה, משתפת אותי בידע, בתובנות, מחברת אותי לשותפים. התפעלתי  מהסדר והארגון שהוא לעילא ולעילא".
ריבק הודתה בהתרגשות על הברכות ואמרה: "במשך חמש שנות כהונתי הצבתי לנגד עיניי מטרות על פי חזוני, הובלת המכללה להישגיות, מצוינות, העלאת מספר מקבלי הדיפלומה באופן משמעותי, פתיחת מגמות חדשות הזוכות להצלחה רבה, פתיחת המכללה לקהלים חדשים נוספים, שילוב בעלי מוגבלויות בעבודה במכללה, העלאת מספר הסטודנטיות והסטודנטים באופן עקבי. גם בימי מגפת הקורונה, הצלחנו לשמר סטודנטים במכללה ולצמצם באופן משמעותי נשירת סטודנטים, הענקנו מלגות עידוד ומלגות הצטיינות לסטודנטים שלנו ומיניתי לראשונה במכללה דיקנית סטודנטים".