חיים בסרט: החלה בנייתו של מתחם הקולנוע ענק בעפולה

בעוד כשנתיים ייהנו תושבי עפולה והסביבה ממתחם בילוי ופנאי שיכלול 9 אולמות קולנוע של רשת MOVIELAND, מסעדות, בתי קפה ועוד. הדמיה: ענן שמשום

"בירת התרבות של הצפון" ממשיכה לחזק את אחיזתה בתחום התרבות, הבילוי והפנאי והפעם באמצעות הקמתו של מתחם בילוי ופנאי חדש תחת השם "בלו וואלי" שיכלול 9 אלומות קולנוע, מסעדות, בתי קפה ועוד שיתפרשו על פני שטח של למעלה מ- 2000 מ"ר. מי שיקים את המתחם הוא היזם ענן שמשום בעל חברה השולטת בשוק משקאות האנרגיה עם המותג המצליח BLU.
מי שיפעיל את בתי הקולנוע הם רשת הסרטים והקולנוע MOVIELAND לה שלושה מתחמי קולנוע וביניהם מתחם בעיר כרמיאל ובו שישה אולמות, מתחם בן שבעה אולמות בקניון עזריאלי בחיפה ומתחם בן 11 אולמות בנתניה וכאמור, בקרוב, מתחם בן 9 אולמות בעפולה שיכללו ציוד הקרנה וסאונד חדיש הכולל מקרני לייזר המבטיחים תמונה בהירה וחדה ובמסכים גדולים וישיבה על ספות מעוצבות וכיסאות מתכווננים ונוחות במיוחד, לובי עם בר משקאות וכיבוד קל, מתחם לילדים ועוד.
ראש העיר אבי אלקבץ אמר: "עפולה נחשבת כבר שנים ארוכות לבירת התרבות של הצפון וכיאה לעיר תרבות מובילה חשוב שיהיה לתושבי עפולה ובאיה מתחם קולנוע איכותי שירחיב את אפשרויות תרבות הבילוי והפנאי לצד יצירת מאות מקומות עבודה חדשים".