חיזוק לקו האחורי רועי פרל: הרכזים קורן ג'ורנו ותומר אסייג חתמו בקבוצה

מאמן עפולה פרל ממשיך לבנות הסגל עונה הקרובה לאחר צירופם של הרכזים הצעירים ג'ורנו ואסייג. ג'ורנו היה בין השחקנים המובילים בעליית קריית אתא עונה שעברה לליגת העל.

הפועל עפולה ממשיכה בהכנותיה לקראת העונה הבאה, הרכזים תומר אסייג וקורן גורנו חתמו בקבוצה ומצטרפים לסגל שכולל את רועי נציה ואורי עטיה שחקן שסיים שעלה לבוגרים ממחלקת הנוער. את הקבוצה מאמן רועי פרל ועוזרו עודד הנדלר
תומר אסייג וקורן גורנו סיכמו לשחק בעונה הבאה בעפולה. גורנו היה משחקני המפתח בעליית קריית אתא לליגת העל בעונה שעברה ואסייג נתן עונת פריצה במגדל העמק כשלמרות ירידת הקבוצה היה דומיננטי ואחת מנקודות האור בקבוצה.
קורן ג'ורנו תושב אחוזת ברק מגיע אף הוא לבירת העמק. בעפולה מדובר בסגירת מעגל שכן אביו של קורן, מוטי שיחק במדי הקבוצה בשנות ה – 90 ולמעשה גדל המועדון. ג'ורנו התייחס לסיכום בעפולה ואמר: ״נרגש ושמח להצטרף ולהיות חלק במועדון הפועל עפולה , מודה לצוות האימון וההנהלה על האמונה וההזדמנות להוביל קבוצה גדולה , מחכה כבר להתחיל את המסע ולהנות מכדורסל וניצחונות לאורך העונה … יאלה עפולה!!״.
רועי פרל מאמן עפולה אמר לאחר הסיכום עם גורנו: "קורן היה מההתחלה אחת המטרות העיקריות שלנו בבניית הסגל ואני שמח על כך. קורן שחקן מצוין שיכול לשחק בשתי עמדות. הוא הוכיח השנה שהוא יכול לעמוד במצבי לחץ והתמודד במעמדים חשובים. אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהודות ליוסי מלכה ולהנהלת הקבוצה שעשתה הכל כדי להביא את קורן לעונה הקרובה".
תומר אסייג היה נרגש מהחזרה לעפולה אחרי ששיחק בקבוצה בעונה שעברה ואמר: "אני שמח מאוד לחזור למועדון הכדורסל הפועל עפולה. מועדון גדול בליגה שעשה דברים בכדורסל הישראלי. אני מאמין ובטוח שנעשה עונה טובה שתשמח את האוהדים המדהימים של הקבוצה. מחכה כבר לעלות על הפרקט ולתת הכל. יאללה עפולה!!". רועי פרל מאמן הקבוצה אמר כי הוא שמח שאסייג מצטרף לקבוצה: "תומר שחקן מצוין שעשה בשנה שעברה סוג של שנת פריצה. הוא יכול לתרום לנו בהגנה ובהתקפה. ואני מקווה שתהיה לו ולנו יחד עונה טובה".