חזרה לליגה: גלבוע/גליל הביסה את הרצליה

החבורה הלוהטת מהגלבוע הבטיחה כמעט בודאות את מקומה בבית העליון לאחר שניצחה את בני הרצליה בתוצאה 92:77. 5 שחקנים סיימו בדאבל פיגרס. 

גלבוע/גליל חזרה לנצח. לאחר ההפסד הדרמתי במחזור האחרון בליגה לראשון לציון לאחר הארכה, ולמרות מסע מפרך בליגה הבלקנית בו הבטיחה את מקומה בפיינל פור של הליגה, החבורה של גורדון יכולה לסמן וי גדול בדרך להבטיח את מקומה בבית העליון בליגת ווינר סל. גלבוע ממוקמת לאחר הניצחון על בני הרצליה כאמור 92:77 במקום הרביעי עם 65% הצלחה ומשחק חסר.

את המשחק פתחה גלבוע רע מאוד. אחר 5 דקות ברבע הראשון לוח התוצאות הראה 10:1 להרצליה. גלבוע הצליחה בשיניים בעזרת בלקשיר וזיו לאזן את התוצאה ולרדת להפסקה עם רק 17"16 להרצליה. ברבע השני הרצליה המשיכה להוביל- עד אמצע הרבע הזה גלבוע עדיין פיהקה עד לכניסה של גיל בני שהוסיף נמרצות למשחק של האדומים. תומאסון  וקאזינס הצליחו לנגוס בהפרש והשאירו בנקודות בודדות. תוצאת מחצית 41:40.
המחצית שנייה לא דמתה כלל למחצית הראשונה. אם בראשונה היה נדמה שגלבוע עדיין תחת הרושם של המסע המפרך בבלקן. במחצית השנייה התעוררו שחקניו של אבישי גורדון והפציצו את הסל של הרצליה מכל מצב. שחקניו ייצבו את ההגנה ואיפסו את הכוונות – 5 שחקנים סיימו על הלוח עם סקור דו ספרתי. החבורה מהגלבוע שטפו את מגרש, יצרו צירופי מהלכים נאים והציגו כדורסל מהנה, לא עצרו לרגע ולא נתנו  להרצליה סיכוי לחזור למשחק.
ביום חמישי הקרוב גלבוע/גליל יוצאת למשחק קשה בהיכל שלמה מול הפועל תל אביב שנמצאת בתקופה טובה עם שחקן הפנים לשעבר של גלבוע ג'אסטין טילמן שפורח במדי האדומים מת"א. בשבוע הבא מכבי תל אביב מגיע לגן נר ביום שני 19/4/21 בשעה 19:30.
מהקבוצה נמסר כי כבר היום  מתחילה מכירת כרטיסים  באתר הקבוצה למשחק המסקרן. ולקהל האוהדים יוצע כרטיס  ובדיקת קורונה לילדים ולמבוגרים שעדעיין לא התחסנו.

מאמן גלבוע/גליל אבישי גורדון: "התחלנו את המשחק לא טוב, שיחקנו לא משוחרר ולא שמרנו טוב. חצי שני עלינו מרוכזים ואגרסיבים שמרנו טוב
וזה הוביל אותנו לעשות סלים קלים- ממשיכים למשחק חוץ קשה נגד הפועל תל אביב".

קלעו לגלבוע: בל שיר(9 ריב') 16 נק', יפתח זיו 14 נק', קאזינס 12 נק', תומאסון 11 נק', פלויד 9 נק', גרשון 8 נק', חנוכי 6 נק', גיל בני 4 נק', בניה סרור 2 נק'