חזי הוכמן: "יהיה קשה לשחזר את ההישג הזה בעתיד"

מנהל נבחרת העתודה חזי הוכמן ממושב רם און עדיין לא התאושש מהזכייה החלומית באליפות אירופה עד גיל 20: "זו אולי לא הנבחרת הכי מוכשרת, אבל יש פה חיבור מדהים. שחקנים שקשה לשבור אותם מנטלית. זה ההישג הכי גדול של הכדורסל הישראלי. פשוט גאווה גדולה"

"מהרגע שחזרתי לארץ הפלאפון שלי לא מפסיק לצלצל. אנשים שלא שמעתי מהם שנים רבות מצלצלים לברך אותי ושולחים הודעות מרגשות. זה מחמם את הלב", כך מספר בהתרגשות מנהל נבחרת העתודה חזי הוכמן, תושב רם און, לאחר הזכייה ההיסטורית באליפות אירופה עד גיל 20.
הוכמן מלווה את הנבחרות הצעירות כבר למעלה משבע שנים. "את השחקנים הספציפיים האלה אני מלווה כבר ארבע שנים", מספר הוכמן, מי שזוכה לכינוי המחייב "האבא של השחקנים בנבחרת". "הנבחרת הנפלאה הזו עשתה הישג אדיר, שהוא למעשה ההישג הגדול ביותר אי פעם בענף הכדורסל בישראל. זו גאווה גדולה. יש פה חבורה לוחמת של שחקנים שקשה לשבור אותם מנטלית. כיף גדול להיות איתם. זו אולי לא הנבחרת הכי כשרונית שהייתה לנו, אבל זו נבחרת מדהימה שנוצר בין שחקניה חיבור מדהים. לדעתי יהיה קשה לשחזר את ההישג הזה בעתיד. הלוואי ואני טועה". לגבי השאלה האם יש קשר בין ההישג ההיסטורי הזה לעתיד הכדורסל בישראל, אומר הוכמן: "לצערי הרב אין קשר בין ההישג המדהים הזה לכדורסל הישראלי, כי מי שמנהל את הכדורסל בארץ זה אנשים שיש להם אינטרסים שונים. זה בעצם עסק מסחרי לכל דבר. יחד עם זאת, יש בנבחרת הזו לפחות 7 שחקנים מוכשרים שיכולים להשתלב בליגת העל שלנו. כמובן שזה הרבה תלוי באופי שלהם ולא רק בכישרון".