חופש גדול? תלמידי ויצו ניר העמק מטפחים את הכפר

מדובר בפרוייקט הפועל כמסורת בכפר בשנים האחרונות ובו התלמידים מצטרפים לעבודות הטיפוח והרענון הכפר

בכפר הנוער ויצו ניר העמק מוצאים חשיבות יתרה לחיבור של בני הנוער והתלמידים לכפר ולסביבתו. במסגרת זו, פועלים בחודש האחרון מספר תלמידים לטפח את חזותו, בטרם ישובו התלמידים לכיתות ולבית הספר בתום החופשה הגדולה. מדובר בפרוייקט הפועל כמסורת בכפר בשנים האחרונות ובו התלמידים מצטרפים בפעילויות שונות לעובדים האמונים על תחום זה. הצוות החינוכי בבית הספר, כולל המנהלת אסתי כהן מוצאים לפעילות זו ערכים חיוביים ומוספים רבים.

אפרת סולומון, רכזת החינוך החברתי בכפר סיפרה: "גם בחופש הגדול בכפר הנוער ויצו ניר העמק לא נחים, ממש כפר בלי הפסקה. במסגרת זו בשבועות האחרונים ועד לפתיחת שנת הלימודים התלמידים של בית הספר פועלים במשנה מרץ לטיפוח ורענון הכפר. הם צובעים במשנה מרץ ובמקצועיות מבנים, כיתות, מעקים, תחנות הסעה ועוד. כמו כן הם מחליפים ברזיות לא תקינות בחדשות, ומסייעים בטיפוח החצרות והנוי.

תלמידי ויצו ניר העמק צובעים מבנה בכפר- יחד עם עובדי הכפר
תלמידי ויצו ניר העמק צובעים מבנה בכפר- יחד עם עובדי הכפר

גם בתחום המחזור פועלים התלמידים כשניירות וספרים ממחוזרים ובשבוע האחרון הפכו למרבצים עבור הסוסים באורווה של הכפר ו'פופים' לישיבה. חלק נוסף של דפים וספרים מועבר לחברת אמניר. מנקודת ראותנו הכי חשוב שכול הפעילות נעשית במסירות ראויה להערכה. גם החום הכבד ששורר באזור בחודש האחרון לא מרפה את ידיהם", סיכמה סולומון.